even opscheppen!!!

A

Anoniem

Guest
ja hoor kleine meisjes worden groot!
Senna is vanavond voor het eerst helemaal alleen omgedraaid!
ik hoorde haar ineens wat geluid maken en keek, lag ze tegen dr teletubbie te keuvelen op haar buik!
dus ik heb meteen foto's gemaakt en haar terug gedraaid in de hoop het te zien!
en ja hoor, eerst werd ze boos omdat het niet wilde lukken maar tot 2 keer toe lukte het dr weer!
daar zijn we klaar mee zeg!
over 2 weken word ze 4 maand.
weer een vlotte meid! waarom willen ze toch zo snel groot worden?
het ziet er wel erg lief uit, maar het terug draaien lukt natuurlijk niet dus denk dat ze nog flink wat gaat huilen in de box!

liefs een super trotse mama!!

en ff een kiekje natuurlijk!

als je je afvraagt wat voor hendel dat aan de box is, we hebben een hoge box! erg praktisch..

Wow, dat is idd snel zeg! En wat leuk dat ze het metteen eventjes voor je wilde showen!! Het lijkt me echt enorm om Navara te zien omrollen (whahaha, hoe veranderd je leven als je moeder wordt hihihi). Maar ze maakt nog geen aanstalte. Hoogstens beland ze is perongeluk op haar zij als ze uitrekt om iets te zien, maar daar blijft het voorlopig bij....

xxx
Mama van Navara

Tjonge, wat een vlotte meid!!
Mooi dat ze het gelijk nog een keer wilde laten zien, dan was het in ieder geval geen toeval!

Manoe is nog niet zo ver, maar dat zal haar ook niet zo snel lukken op het boxkleed dat wij hebben. Het is een vrij dik en zacht boxkleed waardoor draaien wel lastiger is... maar wel lekker voor als ze nog heel klein zijn.

Nou, geniet ze van weer een nieuwe periode!

Groetjes, Michele

Gaaf hoor!
Hier draait marit van 3,5maand zich ook al om. Net zo snel als der broe en zus die waren ook 3,5maand.

Knap hoor!

Lynn draait nog niet om. Ze komt wel overeind als ze bij je op schoot ligt. Ze wil alles goed kunnen zien. Ook kan ze d'r flesje zelf vasthouden en met al het speelgoed in de box spelen.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan