Even over de forumdag...

Is het niet veel handiger (en een heel stuk goedkoper) om nìet in het dierenpark af te spreken maar daar buiten? Omdat iedereen (waarschijnlijk) toch met elkaar aan de klets raakt en blijft praten.....
In plaats van aapjes kijken, bekijken we elkaars baby denk ik. En volgens mij wordt er zoveel gezellig gekletst en gestoeid met de kids dat er van dieren kijken (denk ik) niks terecht komt. Ook de meeste kids hebben nog niet in de gaten wat een dierentuin is en dat ze zo ver al kunnen kijken naar de beestjes.

Ik weet niet of dit een goed idee is, of dat we het maar zo moeten laten.

Begrijp me niet verkeerd, ik wil met alle liefde naar de ZOO, maar het is maar een ideetje.

Reageer maar ff

Groetjes happyM.

Hoi hoi,

Het lijkt me nou net wel leuk om in het dierenpark af te spreken,ben ik met Tess nog niet geweest en ze gaat nu steeds meer in de gaten krijgen....dus dat lijkt me enig...En ikzelf vind het ook wel een gezellige plek om te kletsen en met z'n allen een ommetje te maken en misschien ook wel lunchen.We gaan daar toch zeker ook wel een bakkie koffie drinken,dat lust ik wel na anderhalf uur rijen.

Groetjes Kitty en Tess.

Als iemand een grote grasmat weet in de buurt van amersfoort... mij best. Dierentuin is ook erg leuk. Maar Kian vind alles leuk, dus een dagje wormen pesten vind hij ook niet erg.
Liefs Nelleke

Zoals ik al zei:

het was maar een ideetje. Als het vies weer wordt: in het dierenpark is er vast wel een overdekt deel met dieren (lees: aquaria, kleine beestjes en binnenverblijven) of wel een restaurantje/eetgelegenheid, toch?

Wie wil wat??? In of buiten dierenpark???

Groetjes happyM.

Ik sou persoolijk binnen ook leuker vinden...
Stef ziet al vrij veel om zich heen, dus ben benieuwd hoe hij dat vindt...
En eigenlijk wil ik ook wel eens even in het echt naar Indra en Warwar kijken..

Ik heb nu zo ´n 4 bonnen van de Etos, waarbij we de helft van de prijs betalen, dus dan is het maar 8 euro per persoon.....

Ik ben benieuwd wat het wordt...

Liefs Annet
P.s. als het buiten het park wordt, vind ik het natuurlijk ook best...

Denk dat we nu niet te complex moeten denken en gewoon dat moeten aanhouden wat geregelt is.. Het heeft onze "hostes"  al zoveel werk gekost en vind het niet netjes dat nu ineens af te kappen en van het plan af te zien.

Je kunt er ook alle kanten op en wie dan leeft wie dan zorgt!

Paraplu, goed humeur  en regenhoezen meenemen en dan gaat het helemaal goedkomen!!

Ik moet een flink stuk rijden dus ik ga hoe dan ook voor de dierentuin..
Wil mijn familie wel weer eens zien..

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan