Is het niet veel handiger (en een heel stuk goedkoper) om nìet in het dierenpark af te spreken maar daar buiten? Omdat iedereen (waarschijnlijk) toch met elkaar aan de klets raakt en blijft praten.....
In plaats van aapjes kijken, bekijken we elkaars baby denk ik. En volgens mij wordt er zoveel gezellig gekletst en gestoeid met de kids dat er van dieren kijken (denk ik) niks terecht komt. Ook de meeste kids hebben nog niet in de gaten wat een dierentuin is en dat ze zo ver al kunnen kijken naar de beestjes.
Ik weet niet of dit een goed idee is, of dat we het maar zo moeten laten.
Begrijp me niet verkeerd, ik wil met alle liefde naar de ZOO, maar het is maar een ideetje.
Reageer maar ff
Groetjes happyM.
In plaats van aapjes kijken, bekijken we elkaars baby denk ik. En volgens mij wordt er zoveel gezellig gekletst en gestoeid met de kids dat er van dieren kijken (denk ik) niks terecht komt. Ook de meeste kids hebben nog niet in de gaten wat een dierentuin is en dat ze zo ver al kunnen kijken naar de beestjes.
Ik weet niet of dit een goed idee is, of dat we het maar zo moeten laten.
Begrijp me niet verkeerd, ik wil met alle liefde naar de ZOO, maar het is maar een ideetje.
Reageer maar ff
Groetjes happyM.