Even over me zelf

Hallo meiden,

Graag wil ik jullie allemaal het volgende door geven. De reden dat ik altijd postief blijf denken heeft voor mijn een reden. Die zal ik jullie in het kort uitleggen. Ik ben een moeder van 28 en heb een dochter van bijna 6. Heb in 2.5 jaar drie miskramen achter de rug. Maar buiten dat om heb ik heel veel mee gemaakt in dat dat korte leventje van me. Zoveel dat het niet eens in een boek past. Maar door al die ellendens die ik heb meegemaakt zijn er ook altijd wonderen gebeurt. Klein of groot ze zijn gebeurt. Door die wonderen in mijn korte leven heb ik geleerd om geduld te hebben en altijd positief te denken. Vandaar dat ik dat altijd kan.
Wel wil ik tegen jullie allemaal zeggen. Geloof in je geloof ( welke maakt niet uit want alle geloven zijn tenslote het zelfde ) of als je geen geloof heb wat ook natuurlijk kan geloof dan in iets waarvan jij denkt het gaat me lukken. En wedden dat het dan gaat lukken.

Verder wens ik iedereen die zwanger wil worden een z'n snel en goede zwangerschap toe en wil bij deze alle zwangere van Harte feliciteren.

Dus meiden komop geef de moet niet op.

Ik denk aan jullie allemaal en ook aan iedereen die niet op deze forum maar wel op de wereld zijn en zal voor jullie allemaal bidden dat jullie wens op de goede tijd in vervulling zal gaan.

Groetjes H

ik vind het een mooie gedachte ben zelf dan wel niet gelovig maar hoop dat de positiefheid ook bij mij lang aan blijft.
ik hoop voor jou ook dat het snel weer raak zal zijn en dat je dan wel negen maanden zwanger mag zijn.
ik heb eigenlijk altijd de instellng alles gebeurt om een reden dus dan valt het over het algemeen ook wel mee.
nou fijne pasen.
groetjes tijger

Mooie woorden en weinig aan toe te voegen. Nou maar hopen dat je optimisme aanstekelijk werkt bij iedereen! Bij mij wel! Je hebt helemaal gelijk. Goede Pasen en ik hoop voor jou dat je wens snel in vervulling gaat.
Liefs Mick

Hey Den Haag,

Ik vind het knap van je dat je zo optimistisch kunt blijven na 3 miskramen, ik weet echt niet of ik dat ook zou kunnen! Ik ben ook wel vrij positief ingesteld en denk vaak alles heeft een reden, maar die reden zou ik hier niet in kunnen vinden. Ik ben blij dat jij zo positief bent ingesteld!

Ik hoop dat jullie wens snel wordt vervuld!

Fijne dagen
liefs moi xxx

Hallo anoniem van 13.58.43,

Ik ben niet de schrijfster van het eerste stuk,ik kan mij gedeeltelijk bij haar aansluiten,voor mij bestaat er maar 1 God en dat is de God die voor ons is gekruisigd(goede vrijdag),en dat wat men met pasen viert is voor mij de opstanding uit de doden door diezelfde God,de God die voor onze zonden heeft betaald en is gekruisigd en ook weer is opgestaan.
God bestuurt ons leven en weet wie wij zijn en kent ons.Hij kent onze zwakke kant en Hij weet van onze verlangens,Hij zal ons op Zijn tijd een kind schenken,als je dit niet begrijpt dan kan ik mij dat voorstellen want de andere vragen waarom oorlog ed.voel ik al aankomen.
Geloof zit in je hart,en is te zien/merken aan de dingen die je doet in je leven,en een van die dingen is het schrijfen van het eerste stuk en van mijn stuk.Ik hoop dat je er wat mee kunt en dat je het begrijpt/snapt.
Fijne paasdagen,
groeten Karin1

Terug
Bovenaan