even over mezelf

Nou meiden,

Ik heb er enorm tegenop gezien en het is ten dele uitgekomen. Ik ben vanochtend naar de kaakchirurg geweest. Het was een ontzettende botte boer. Ging echt direct verdoven zonder enige vooraankondiging. Deed ook zeer.
Daarna het er werkelijk uitvroeten van twee kiezen. Gelukkig was het wel snel voor elkaar. Zat bijna te hieperventileren op de stoel. Gelukkig heeft Henk al vakantie en kon hij mee. Ik ben na afloop gewoon even in de wachtkamer gaan zitten omdat ik helemaal zat te trillen.
Gelukkig is het nu achter de rug. Ik laat me maar een beetje vertroetelen en hoop dat de pijn snel weg is. Gelukkig kan ik al wel wat eten (kleine beetjes) dus dat is al een hele verbetering met de vorige keer.

Groetjes
Inge

Ow inge, ik leef met je mee! Bah wat een verhaal!
Ik moet er ook niks van hebben hoor, gek he dat er in die sector bijna geen aardige mensen werken. Ik vind ze ook altijd zo zakelijk... Ojee...er werkt hier van het forum toch niemand in die wereld he....!!!!! hihihihihihi

Sterkte ermee en gelukkig heeft je man vrij!
Groetjes Babybelle

Dat is inderdaad een botte boer geweest. Toen mijn verstandskiezen werden getrokken ging het er een stuk vriendelijker aan toe. Ben je nu klaar of moet je nog een keer?

gr.Ing

Na ja, wat een onaardige chirurg!! Ik moet zeggen dat ik andere ervaringen heb. Ik zat bij het LUMC. Was best een aardige dokter. Maar wat jij hebt meegemaakt, na ja zeg...
Gaat het weer een beetje? Eet je al weer?

Hoi meiden,

Ik eet al wel weer maar heb nog wel veel pijn hoor. Zit nog op het maximale qua pijnstillers. Slaap ook nog niet lekker want kan niet op de kant liggen. Dus vannacht weer paar keer wakker geworden. Vandaag alleen thuis. Maaike gewoon naar KDV en Henk heeft van alles te doen. Maar een beetje uitrusten en dan maandag lekker met vakantie.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan