Even over mij

A

Anoniem

Guest
Ik wil eerst ff bedanken voor jullie lieve berichten
En natuurlijk de gene die zwanger zijn

GEFELICITEERD

Met mij gaat het wel zit nu in me klus periode ik denk dat ik het rond de 18de moet worden

Verder gaat het in mijn familie wat minder mijn oom heeft een kwaadaardige tumor in zijn hoofd zitten
En mijn vriend zijn tante heeft Acute leukemie gekregen dus dat was allen wel ff schrikken allebei zo plots ineens

Verder was me zoontjes verjaardag helemaal super
Hij heeft heel veel gekregen

Ik heb afgelopen zondag ook op een kofferbakmarkt gestaan (soort rommelmarkt)
en daar al heel wat oud speelgoed verkocht.
want hij heeft zo veel
Hij heeft ook heel veel playmobile gehad echt leuk is dat spul
daar wil ik nu in verder sparen voor hem

Nou dat was het

Groetjes allemaal succes

Morgen zet ik de lijst er weer op omdat ik dan misschien weet of ik de juni mamas er af kan halen

'groetjes natasja

Hoi,

Ik weet hoe je je voelt om indeze tijd nare berichten te krijgen. Bij mijn moeder is 2 jr terug borstkanker geconstateerd en een mnd terug hebben ze ondekt dat ze een hersentumor heeft. Hier is ze ondertussen al aan geopeerd en gaat alles goed naar omstandigheden.
Dit is voor mij eigenlijk de druppel geweest om te stoppen met de pil. Want je weet eigenlijk niet hoe t verder gaat. Ik zou het heel moeilijk vinden om later spijt te krijgen dat mn moeder haar 4e kleinkind niet gezien zou hebben. Dus we gaan nu voor onze 2e.
Ik hoop echt voor je dat er nu een positieve periode aan komt voor jullie en dat jullie liefde bezegeld word met een kindje. Het klinkt een beetje oudbollig, maar meen het echt.

Veel sterkte met alles

groetjes Renate

Hoi

Bedankt voor je lieve berichten
Je gaat meer over het leven nadenken
altijd denk ik dat overkomt ons niet
maar het komt steeds dichter bij

Jeetje vooral als je eigen moeder het overkomt
Het leven is soms niet eerlijk he!

Veel liefs natasja

inderdaad het leven is niet eerlijk. Ik was vooral ontzettend kwaad toen ik het bericht kreeg. Ik was op mn werk en belde naar mn ouders om te   vragen hoe t was gegaan in t ziekenhuis. Toen begon mn vader te huilen en wist ik al genoeg.
Ben toen helemaal over stuur geraakt en mocht van mijn collega's niet meteen naar huis, wat begrijpelijk is.
Maar goed ik hoop dat ik op haar verjaardag een leuk kado mag geven, nml een test die positief is. Mijn nod is 15 juli en zij is op 17 juli jarig.

Renaatje

Hoi Renaat

Ik hoop het echt voor je!!

Is het allemaal pas gebeurd dat van je moeder
en na een operatie was de totale tumoar er uit gehaald?

Gr natas

Jeetje 2 maanden pas terug
Hoe gaat het nu met jou in deze moeilijke situatie??

Is de tumor grotendeels of geheel verwijderd

gr natasja

3 1/2 week geleden is ze geopereerd en vorige week heeft ze gehoord dat ze alles hebben weg kunnen halen en nu is het wachten op bericht voor de bestralingen die ze krijgt.
Met mij is alles wel goed. Alleen ontzettend moe, maar dat is niet zo vreemd.

renate

Mijn moeder is woensdag weer opgenomen in het ziekenhuis na een aanval na haar bestraling. Gisteren hebben we de uitslag van de onderzoeken gehad en die is niet goed.
Ze zijn er achter gekomen dat ze uitzaaiingen in haar andere kleine hersenen heeft.
Ik wil jullie dit laten weten, omdat ik denk ik niet meer regelmatig kom kijken hier. Alles in t teken van zwanger worden staat nu op een laag pitje, al zal het nu een hele leuke afleiding zijn als ik nu zwanger zou worden. Mijn wens is dat mn moeder dit nog mag meemaken en dat ze voor de 4e keer oma mag worden. Heb gisteren wel tegen mn vader gezegd dat ik gestopt ben met de pil en we moesten ontzettend huilen met z'n 2 tjes.

Ga nu naar boven, want barry ligt ook ziek in bed(kan er ook nog wel bij)

Dana slaapt vanacht bij mn schoonouders en krijgt ze alle aandacht. Hoe moet je een kindje van bijna 2 1/2 duidelijk maken dat ze straks nog maar 1 oma heeft ipv 2

Renate

Terug
Bovenaan