even over morgen....

het is voor mij 154 km...... ik wil heel graag komen (al komt mijn nichtje van elf morgen logeren). maar ben toch aan het twijfelen door de afstand. vorige week zijn we heen en terug naar haarlem gereden, is even ver en dat ging op de terugweg niet helemaal goed, nynke had er echt genoeg van. ze zit ook op handdoeken in de maxi-cosi door de spreidbroek, dus dat zit niet helemaal lekker. als mijn nichtje morgen niet kwam had ik mooi naar mijn ouders in eindhoven kunnen gaan en daar slapen zodat ik niet bijna 4 uur in de auto zit op eeen dag... nou ja eigenlijk wilde ik het even kwijt, mijn hoofdbrekens over morgen, maar daarom weet ik nog niet 100% of ik kom, maar ik wil wel zo graag!!!!!!!!! lijkt me zo leuk iedereen te zien!

groetjes,
daphne

hai,

tis misschien niet zo leuk, maar je zou ook nog kunnen overwegen om zonder je kleintje te komen. Kan me voorstellen dat het wel een eind is voor je baby'tje.

Groetjes  Sandra

P.s. mocht je wel gaan, veel plezier :)

Ja, idd! Je kan ook aleen komen. Met Loek kwam het de vorige keer ook niet uit bij mij en ben toen ook alleen gegaan. Is toch erg leuk, hoef je niks te missen en je niet druk te maken over de terugreis. Of je komt met nichtje...

Wel leuk als je komt, hoor!

hmm... dat is ook een goed idee, alleen komen, maar ik vind het zo leuk om nynke ook mee te nemen, maar ja ze gaat wel voor, ze hoeft niet te "lijden" omdat mama haar zo graagg overal wil laten zien.

Terug
Bovenaan