even over schoenen....

Enzo begint nu uit zijn schoenen te groeien en moet weer een nieuw stel hebben. Ik heb al wat "research" gedaan in diverse schoenenwinkels maar kom tot 1 conclusie;
Er is niet zoveel schoenaanbod in maat 22 en wat er is dat is stervens-duur of ziet er echt niet uit.... Kortgezegd, ik kan niet slagen.
Ik wil eigenlijk lage schoenen kopen en misschien nog iets van een sandaal ofzo erbij omdat het goede weer eraankomt.  ...
Ik ben zo bang dat als ik goedkopere schoenen neem dat de kwaliteit slechter is, of zou dat onzin zijn? Ikzelf vindt een trouwens goedkoop rond de 25 a 30 euro...

hoe denken jullie erover? Want het kost een hoop centjes maar is duurkoop ook goedkoop?

liefs
di silva mv Enzo

hallo

ik koop zelf altijd schoenen voor mijn kinderen rond de 25 a 30 euro en ik heb niet het idee dat ze last van hun voeten hebben
je moet gewoon kijken waarvan het gemaakt is en hoe de zool buigt en dan kan je ook echt wel goede schoenen voor 25 euro kopen
bij van haren verkopen ze ook goede schoenen van elefanten en die zijn rond de 35 euro
veel succes bij je schoenen zoektocht

saskia

Hoi Di Silva,

Ik werk zelf op de inkoopafdeling van Schoenenreus (voor de kinderschoenen!) en wij hebben ook hele mooie, goede kinderschoenen van leer. Sinds dit seizoen ook Hupsakke (bekend merk) met goede zolen en mooie materialen....
Dus bij ons ook voor een mooi prijsje, goede schoenen. Ook in maat 22!!

Succes!!

Groetjes,
Patty

hoi,

Bij scapino hebben ze het merk dr. visser zijn ook goede schoenen.
Bij een beetje schoenenzaak betaal je zo 70 euro. (belachlijk)
Ik begrijp echt wel dat ze goede schoenen nodig hebben.
Heb al een 2 x bij een goede schoenenzaak schoenen gekocht van het aanbieding rek, voor de helft van de helft. Dan is de keus beperkter, maar ik had geluk, ik vond ze leuk die erbij stonden.

succes, met de schoenenjacht.

gr. leonie

Hey hey,

Toevallig heb ik laatst ook schoentjes gekocht voor het aankomende lekkere weer.
En ik ben zelf bij de foot locker(als ik het goed schrijf)  goed geslaagd.
Ik heb daar echte all stars gehaald voor € 34,- en een paar crocs voor in de tuin ofzo voor € 15,-. En uiteraard hadden ze meer schoentjes in de zelfde prijs klasse, dus voor ieder wat wils.

Zelf vond ik het wel meevallen, en nu is hij gelijk klaar voor de zomer, wat schoenen betreft dan he

Groetjes Pam

Gewoon uitproberen. Je ziet snel genoeg of de schoen goed om de voetjes zitten. Ik heb voor Dean pas (merk)schoenen gekocht voor € 19,95. Hij loopt er goed op en paasen prima. We hebben geloof ik 6 of 7 paar geprobeerd en deze waren het beste.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan