Even pas op de plaats...

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Ik heb altijd veel aan jullie lieve woorden....maar ik ga even pas op de plaats doen! We zijn inmiddels beland in ronde 12 en ik wil er de komende periode wat minder mee bezig zijn dus ik heb besloten me even terug te trekken. Ik heb mijn schema's en ovulatie testen even aan de kant gelegd en ben ook gestopt met het slikken van foliumzuur (dat slik ik ook al bijna een jaar zonder resultaat) Ik moet nog een week werken en dan hebben mijn man en ik 2 weken vakantie en daar wil ik volop van gaan genieten (ook al blijven we in NL)

We gaan uiteraard wel gewoon door met klussen maar ik probeer er zo de druk wat meer af te halen. Mijn NOD is 6 Sept en dan begint mijn werkweek ook weer dus ik zal jullie tegen die tijd laten weten hoe we ervoor staan.

Ik blijf jullie uiteraard wel af en toe volgen en ik wens iedereen heel veel succes met wachten...Ook voor de mensen die binnenkort kunnen testen hoop ik positief nieuws en de mensen die de medische molen in gaan, wens ik ook het aller beste en een voorspoedig, positief resultaat.

Ik zeg: tot over ongeveer 3 weken!!

Good Luck!! Liefs Lynn

Hoi ,verstandig, maar ook wel een moeilijk besluit. Zijn jullie al naar de huisarts geweest. Bij ronde 12 dan mag dat wel

Fijne vakantie

Yvonne

Sterkte meid! Ik snap je keuze hoor, ik zou je alleen adviseren om misschien toch door te gaan met foliumzuur.... Stel je raakt nu zwanger, tis wel echt van belang voor je ongeboren kindje....
Hoe dan ook sterkte, en hopelijk kom je snel goed nieuws vertellen!

Veel plezier op je vakantie en ik hoop voor je dat het lukt tijdens de vakantie.
Geniet er in ieder geval van.
Liefs Marielle

Groot gelijk meid!

Veel plezier op je vakantie en geniet ervan!

Hoi Lynn,
He balen zeg ronde 12! En terecht even een pas op de plaats. Toch zal dat moeilijk zijn want je hoofd zit er vast vol mee. Hopelijk kun je op vakantie even je hoofd lekker leeg maken en evn aan andere dingen denken! Fijne vakantie! In Nederland! Enneh het mooie weer kom eraan!
P.s. misschien nog een tip blijf het foliumzuur gewoon slikken, om 2 redenen, mocht je toch nog zwanger raken dan baal je er straks van dat je het niet geslikt hebt mocht er iets zijn en ten 2e er komen vanwege het weer wrsch veel muggen, als je foliumzuur slikt en nu stop hebt je kans dat je meer geprikt gaat worden!
Fijne vakantie!!!!!
Liefs Bowi

Hoi Lynn,

Gelijk heb je hoor, even een stapje terug. Helemaal niets mis mee. Hopelijk kun je de boel even de boel laten en helemaal gaan genieten van je vakantie.
Tot over een week of drie, wie weet...

Groet

Terug
Bovenaan