Even pronken met wat foto's, sorry...

Hey,

Héhé, we hebben alles weer zo'n beetje gehad zeg. Dinsdag moet ik weer werken na bijna 6 weken en dan kunnen we allemaal weer netjes in het Meijering-chaos-stramien lopen... Zijn we allemaal wel aan toe inmiddels! Thomas is een heerlijke peuter, lief, aanhankelijk soms, afstandelijk soms, en vreselijk zijn/mijn grenzen aan het verkennen... En Nina is gewoon d'r eigen lieve zelfje, heerlijk lief verkleppie, hihihi!

dit is een koelevlaai volgens Thomas, en die stinken en doen FLATS...
 ( Althans dat zegt de mol in het boekje, voor degene die het kennen...)

Mooie lieve Nini!!

De grijns van Thomas als in de auto als ie de grote gele M ontdekt!!

Een pagina uit het scrapboekje van Nina, vond hem zo mooi geworden!

Kus, Marieke

Ik moet zeggen ook erg leuke kinderen,wat een droppies. Dat van het grenzen ontdekken herken ik maar al te goed. Sophie weet als geen ander net die dingen te doen die ze niet mag als ik Thijs aan het voeden ben. En ik moet zeggen dat is best vaak (geef borstvoeding) en ze kijkt me dan met zo'n enorme ondeugende smile aan, want ze weet dat ik geen kant op kan.

groetjes

bloemetje79

Aaaah, wat een geweldige foto's!! Vind die zwart-wit van Nina he-le-maal geweldig. Wat een lekker bekkie zeg....

Enne, waar zijn de krullen van die andere lachebek gebleven? Pronk jij maar lekker hoor, je hebt groot gelijk!

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan