hai,
ik wil toch even reageren daarop
ik ben een alleenstaande moeder van 29 en ik heb een zoontje van 8 maanden.
mijn ex heeft me laten zitten toen ik 4 maanden zwanger was.
ik werkte in een hotel als receptioniste en dus ook avond diensten en dat ging natuurlijk niet meer.
dus toen hebben ze me kontrakt niet verlengd en kwam ik in de ww dat was geen vetpot kon er net van leven
toen de kleine 5 maanden was ben ik weer een baan gaan zoeken
ik heb geen man thuis zitten dus ben helemaal op mezelf aangewezen en dat valt soms niet mee.
mijn moeder die werkt 5 dagen in de week en me ex schoonmoeder heeft een chronische longziekte dus wat oppas betreft heb ik niet veel keus.
dus werdt het toch een kdv hij zit er nu 2 maanden en heeft het erg naar zijn zin.
ik had wel mijn twijfels in het begin en voelde me erg schuldig maar aan de andere kant wil ik mijn zoontje ook wel wat te bieden hebben financieel.
liever had ik 2 dagen gewerkt ipv 3 dagen maar ik kan het me niet permiteren.
dus voor mij is dit de beste keus en de belasting vergoedt bijna alles want ik heb ook nog recht op alleenstaande kinderkorting dus qua kosten is het goed te doen.
maar goed iedereen heeft zijn eigen mening en dat respecteer ik ook
ik wou alleen even kwijt dat je soms weinig keus hebt
groetjes suzanne
ik wil toch even reageren daarop
ik ben een alleenstaande moeder van 29 en ik heb een zoontje van 8 maanden.
mijn ex heeft me laten zitten toen ik 4 maanden zwanger was.
ik werkte in een hotel als receptioniste en dus ook avond diensten en dat ging natuurlijk niet meer.
dus toen hebben ze me kontrakt niet verlengd en kwam ik in de ww dat was geen vetpot kon er net van leven
toen de kleine 5 maanden was ben ik weer een baan gaan zoeken
ik heb geen man thuis zitten dus ben helemaal op mezelf aangewezen en dat valt soms niet mee.
mijn moeder die werkt 5 dagen in de week en me ex schoonmoeder heeft een chronische longziekte dus wat oppas betreft heb ik niet veel keus.
dus werdt het toch een kdv hij zit er nu 2 maanden en heeft het erg naar zijn zin.
ik had wel mijn twijfels in het begin en voelde me erg schuldig maar aan de andere kant wil ik mijn zoontje ook wel wat te bieden hebben financieel.
liever had ik 2 dagen gewerkt ipv 3 dagen maar ik kan het me niet permiteren.
dus voor mij is dit de beste keus en de belasting vergoedt bijna alles want ik heb ook nog recht op alleenstaande kinderkorting dus qua kosten is het goed te doen.
maar goed iedereen heeft zijn eigen mening en dat respecteer ik ook
ik wou alleen even kwijt dat je soms weinig keus hebt
groetjes suzanne