Even rekenen

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

Ik snap even mijn cyclus niet meer.
Mijn NOD was 29 december. Bij een 32 dagen cyclus zou mijn ei gisteren moeten zijn ( ik weet niet eens of ik een 32 dagen cyclus heb, de vorige was 35 dagen en de keer daarvoor 58 ivm stoppen van de pil)
Volgens internet is mijn NOD dan 30jan. Maar het is toch 14 dagen na je ei dat je dan je NOD hebt? Dan kom ik uit op 2 februari, 4 dagen later. Maar de berekeningen op internet blijven 30 Jan aangeven.
Weten jullie het misschien?

En is het niet wat laat voor een eisprong of kan het zo zijn dat ik weer een langere cyclus heb waardoor mijn ei dus later is?
Stom dat je dat van te voren niet weet hè?! Ben al ruim een week aan het ovutesten, ja met de dure-:(
en moeten vanavond weer een nieuw doosje kopen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen....

groetjes!

Hoi Mascha,

Volgens mij is je NOD altijd 14 dagen na je ei idd. Dus als je een cyclus hebt van 25 dagen, is je ei op dag 11 en als je een cyclus hebt van 32 dagen, is je ei op dag 18..... Tenminste, zo heb ik het begrepen....

Succes verder!

Zoals stessc het zegt heb ik het ook begrepen maar ja ik heb makkelijk praten met mijn regelmatige cyclus van 28 dagen !

Ik zou zeggen gewoon heel veel klussen hihi ....
weet je zeker dat je keertje goed zit .

Maar wel vervelend dat je er niet uit komt is wel fijn te weten waar je aan toe bent en dat je ook echt klust wanneer het nodig is zeg maar .

Ik hoop dat je snel van iemand de gouden tip krijgt en je weet wanneer je ei is !

xxx

Dank je wel meiden voor jullie reacties!

Ik moet gewoon na mijn ei 14 dagen bij op tellen, dus als hij morgen komt dan 14 dagen erbij.
Het is wel vet frustrerend! Het wordt steeds later....komt nog eens bij dat ik een controle freak ben en dat is samen geen goede combi.

Ik wacht maar af, denk ook dat al dit stressen en rekenen er niet toe bijdraagt dat mij ei eerder komt-:(

Thankx

Lieverd,

Ik heb even zitten rekenen (is ook niet mijn sterkste kant ;-) ) maar als je een cyclus hebt van 32 dagen en je bent de 29ste Dec ongi geworden, dan is je volgende nod op 30 Januari en is je ei al geweest..... zo'n 14 dagen voor je nieuwe nod.....Dat zou betekenen dat je 'ei' als die doet wat ie hoort te doen afgelopen maandag ongeveer was maar tja.....de ene keer is ie vroeg en de andere keer weer laat....

Je had toch de laatste ronde een hele late eisprong? Ik zou gewoon deze week nog even doorklussen en dat kan bijna niet missen (tenzij je ei al is geweest)

Sterkte! Liefs Lynn.

@Lynn; Ja, de laatste ronde was mijn ei op dag 23 pas en werd ik 11 dagen laten ongi, een cyclus dus van 35 dagen.
Aangezien mijn ei nog niet is geweest, en dat weet ik door de ovutesten, zal ik weer uitkomen op een cyclus van 35 dagen....dan moet hij wel morgen komen.
Ik heb al een week slijm en sinds gisteren pijnlijke borsten, dus mijn ei zal er echt aankomen. Het zal dan minimaal een cyclus zijn van 35 dagen, misschien word ik wel later dan 11 dagen ongi.....
Oohh wat een gedoe!! Geef mij gewoon een regelmatige cyclus!!! hahahaha

Ja, we klussen wel verder maar leuker wordt het er
niet van-:(

Bedankt Lynn, gaat het met jou weer een beetje??

Hey mascha!

Mijn ongi komt tussen dag 10 en 12 na mijn ei. Het hoeft dus niet altijd 14 dagen te zijn, dit is slechts het geval bij de gemiddelde vrouw.

Succes met het vinden van je ei!

X

Wat lief dat je dat vraagt: het gaat wel hoor! Ik heb vandaag even een middagje vrij genomen van werk om even bij te tanken en ik heb een hoop leuke dingen in het vooruitzicht maar het valt allemaal niet mee hoor! Daar heb ik me toch een beetje in vergist........

Wat betreft je ei, ik ben het wel met Daisy eens, het is ook maar een richtlijn en het is zeker niet voor iedere vrouw zo (14 dagen voor ongi je ei)

Succes meid! Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan