Even rust van alles

Heee lieve meiden,

Afgelopen zaterdag na zeven weken heb ik een soort ongi gehad denk ik, ben maar een paar druppeltjes verloren, zondag helemaal niets en maandag s'avonds ook weer een beetje!! Wat moet ik hier mee, is dit een ongi geweest ook omdat ik na drie dagen bloed moest laten prikken, maar ik vind dit geen normale ongi dus ik sla dat bloedprikken over, en denk echt een keer aan mezelf en neem even de rust van alles..

A.s. zaterdag met vakantie naar Spanje voor twee weekjes met ons drietjes we hebben er heel veel zin in, het weer is er heerlijk het is er in ieder geval boven de twintig graden, ben van plan om daar heerlijk te gaan genieten, lekker veel leuke dingen te gaan doen, en veel boeken te lezen..

Na de vakantie zien we wel weer verder, hoop eigenlijk dat ik nog een normale ongi ga krijgen, want die heb ik wel nodig ook omdat de waarden nog gemeten moeten worden.

Ik hoop jullie snel na onze vakantie weer te spreken hoop dan veel goed nieuws te lezen dat veel meiden zwanger zijn geworden..

lfs Mickey

hoi micky, balen dat je lichaam je zo lang laat wachten. Maar je gaat lekker op vakantie en dan komt het vast van zelf (en baal je natuurlijk dat het gebeurt tijdens de vakantie). geniet lekker van jullie vakantie in spanje, en hopelijk breng je zelf goed nieuws mee. liefs simone

Nou wat raar zeg, hoe kan je lichaam je zo voor de gek houden he!

Goed dat je even denkt" Laat maar, we zien het wel, je vakantie (die zuurverdiend is) is nu belangrijker!

Geniet er maar met volle teugen van!

Het word wel saai hier (en in mijn mailbox) jij weg, Inge weg .................iedereen weg

Nou goed, dan stort ik me gewoon gezellig op mijn aankomende klusweek (volgende week alweer) ik vermaak me hier wel.

Doe je voorzichtig?

Als ik je niet meer spreek een geweldige, mooie, warme vakantie gewenst!
En kom goed weer thuis!

Liefs,

Cynthia

Heee lieve Cynt,

Ja wat een stunt he, mijn lichaam neemt me gewoon in de maling, ik ben het eigenlijk zo zat, ik wil gewoon ongi worden, en mijn lichaam wil dat niet!!!! Vandaar dat ik gewoon wil afwachten totdat ik het echt ongi ga worden een normale ongi en dan wil ik wel mijn bloed laten prikken ook omdat ik dan weet dat ik dan echt een eisprong heb gehad, want daar kan ik dan wat mee, en ook mijn gyn misschien hebben we dan nog een kans voor ivf, ik blijf het moeilijk vinden hoor allemaal, soms denk ik wel eens ik wil er gewoon niet meer mee bezig zijn, en dan zie ik het allemaal wel of ik dan nog op de natuurlijke manier zwanger ga worden. Gisteren kwam een goed vriendinnetje van een goede vriendin langs bij mij met haar drieling, zo schattig joh twee meisjes en 1 jongetje, en die zei ook tegen mij dat ik zeker op moest gaan voor ivf, zij is ook zwanger geworden met ivf van die drieling zij vertelde ook dat zij het zo zat was elke maand die onzekerheid van ben ik wel of niet zwanger. Dus wie weet is ivf ook nog voor ons weggelegd maar dan moeten de waarden wel goed zijn, en niet te laag of te hoog. Ik houd je zeker op de hoogte, nu gaan we eerst lekker genieten van onze vakantie die we idd nu zeker verdiend hebben na al die onderzoeken de laatste tijd in het ziekenhuis. Ja wij gaan je ook missen hoor Cynt wel saai dat ik en Inge er niet zijn, maar wie weet als wij terugkomen dat jij op dit forum staat met een bericht Cynthia is zwanger, jeetje wat zou ik dat leuk vinden voor jullie. Heel veel succes met klussen!!!! En tot na onze vakantie.

lfs en een knuffel van mij

Terug
Bovenaan