Even schikken van het weekend

Hoi meiden,

Na veel nadenken ga ik toch even hier neerzetten wat er zondag is gebeurd, ik kreeg op zondagavond wat buikkrampjes (die ik wel vaker heb) en toen ik naar de wc ging had ik met afvegen een veeg bloed
:-(. Ik natuurlijk helemaal in de stress en dacht ja hoor daar gaan we. Daarna helemaal geen bloed meer gehad.

Ik ga r op dit moment vanuit dat er een vaatje is gesprongen met het groeien van me baarmoeder. Deze is namelijk al gevoelig heb vaker last gehad van contactbloedingen.

Wel jammer dat wij pas over 4 weken weer mogen spieken naar binnen. Maar we gaan er gewoon vanuit dat alles goed gaat.

Gr. Kelly

Dat is vast schrikken geweest ja.... Bij allebei mn meiden heb ik tussen de 5e en 12e week constant bloedverlies gehad. Niet veel, kon het met een inlegkruisje af. Bloed is dus gelukkig niet perse foute boel......
Als je vanaf zondag niets meer hebt gehad zal t idd wel goed zitten!

Zeker schrikken,bloed hoeft niks te betekenen maar kan me voorstellen dat je je wel zorgen maakt. Als je naar de verloskundige belt kunnen ze net als lin1984 zegt wellicht eerder even kijken.

He getver, bloed wil je niet. Brengt alleen maar onzekerheid. Hopelijk blijft het hierbij en betekent het niks. Als je heel ongerust bent zou ik gewoon je vk bellen en vragen of ze kan kijken of alles goed is. 4 wk is wel erg lang. Hoever ben je nu?

Meiden bedankt voor jullie reacties.

Ik heb vanochtend toch maar even de vk gebeld en ik mocht gelijk ff langskomen ( moest wel ff een smoes verzinnen op mijn werk maar ach). De echo was gelukkig helemaal goed en de kleine is in iets meer als een week 1 cm gegroeid en het hartje klopte ook goed, we hebben hem zelfs kunnen horen. Ze schatten me nu 1 dag verder op 8.3 weken.

Ik was zo opgelucht dat ik gewoon tranen in me ogen kreeg, en de vk zei ook heb je weer bloed en ben je ongerust gelijk bellen en kom je gewoon weer langs. Ben wel blij dat ze zo met je mee leven.

Groetjes Kelly

Terug
Bovenaan