Even schrikken..2 dagen in het ziekenhuis gelegen!

Ik was zaterdag opgenomen in het ziekenhuis..ik had hevig bloedverlies..hartfilmpje van ons meisje was goed maar mocht alleen opstaan voor naar het toilet te gaan voorderest verplicht liggen anders kunnen er weeen optreden o wat balen zeg..mijn mannetje was vaak bij me..silvy was bij opa en oma..wat mis ik mijn meissie kan wel janken..
Vannacht heeft Silvy nog een nachtje bij opa en oma geslapen.
Oma belde vanochtend op dat Silvy erg onrustig had geslapen en maar om mama bleef roepen.
Silvy is ook pas 2 jaar..en ze had me al in het ziekenhuis zien liggen.
Ze snapte er niks van.
Gisteravond mocht ik naar huis..maar mag bijna niks doen..veel rust houden.
En helemaal niet tillen en bukken..anders zijn ze bang dat er vroegtijdige weeen optreden.
Mijn baarmoedermond was al iets verweekt maar nog niet ernstig.
Silvy is 6 weken te vroeg geboren..hopenlijk duurt de zwangerschap nu langer,
Ik ben vandaag precies 33 weken zwanger.
Oorzaak van het bloedverlies konden ze niet vinden..maar wat schrik je je rot als je in ene zoveel bloed verliest en zaterdag was dat de hele dag door.
Gelukkig is met ons meisje in de buik alles goed!
Maar ze hebben benadrukt dat ik rust moet houden!

Liefs
.

Phoe.. Dat is nogal wat. Enige wat ik kan zeggen is heel veel sterkte. Hoop dat het rust houden beetje lukt en dat de kleine nog eventjes kan wachten :)

Succes alvast met alles!

O wat spannend allemaal meid. Natuurlijk maak je je zorgen en wil je dat je ukkie nog een paar weken blijft zitten. Veel rusten en goed eten!

Zet m op! Sterkte ermee!

xx

sjee ... wat een ellende zeg.
kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent.
hoop dat het hier bij blijft voor je!!
en dat die kleine voorlopig gewoon blijft zitten.
kan wel zeggen niet te veel piekeren ... maar snap dat dat onmogelijk is oei oei...

heel veel sterkte!!!!!!!
ik duim voor jullie hoor!

liefs shirl.

Hoi,

Toen ik opgenomen was van het weekend had ik steeds helder rood bloed.
Ik heb nog steeds oud bloed.
Gister weer aan de ctg gelegen in het ziekenhuis en met ons kindje is gelukkig alles goed!
Op de ctg was ook te zien dat mijn buik wel steeds onrustig is.
Ik mag zelf nu bijna niks doen..echt vervelend om alles uit handen te moeten geven.
Ik hoop dat ons meisje voorlopig even blijft zitten..afwachten maar.

Liefs

Terug
Bovenaan