Even schrikken.. maar alles oke hoor.

Gisteren was ik aan het werk, na de lunch even een stukje gelopen. Ik kreeg al snel last van een stekende pijn vlak naast mijn navel, warm, zweten en ik voelde me erg ongemakkelijk. En toen begon ik me dus was druk te maken. Bloeddruk even opgemeten (handig zo'n ding op het werk :) Beetje aan de hoge kant. Toch de verloskundige maar even gebeld. Ze had best wat vragen maar schatte in dat er niks ernstigs aan de hand.. Ik voelde met niet lekker dus ik ben naar huis gegaan. Het zakte gelukkig vrij snel weg.

Vanmorgen zou ik even een stukje fietsen, ik was de straat nog niet uit en het begon weer. Stekende pijn, erg warm en dit keer ook benauwd.
's Middags is de verloskundige toch maar even langs geweest. Gevoeld en geluisterd alles oke. Mijn baarmoeder ligt wel behoorlijk naar rechts, hierdoor drukt ie waarschijnlijk op mijn organen wat de pijn zou kunnen verklaren.
Gelukkig wel gerust gesteld en maar rustig aan doen. Niet te veel inspannen.... Zucht. Maar ik ben al lang blij dat alles oke is.
Hoe is het verder met jullie. Merken jullie al meer ongemakken?

Jee kan me voorstellen dat je geschrokken bent... Maar wat fijn dat de verloskundige even bij je langs is geweest. Dat is sowieso denk ik wel fijn, contact met een verloskundige. Ik loop bij de gyn al vanaf het begin en zal die toch minder snel bellen...en weet niet eens of dat kan na kantooruren...
Lukt het werken nog wel? Rustig aan doen dus...weet dat dat niet makkelijk is...bij mijn vorige zwangerschap heb ik de laatste 10 weken plat moeten liggen...vanwege hoge bloeddruk :-(

Ik voel me erg goed. Gisteren zijn we de hele dag naar Duinrell geweest, van 10.30 tot 17.00 door het park gelopen en vooral gekeken bij de attracties ( mocht bijna nergens meer in...) , daarna nog 2 uur gezwommen in het Tikibad en daarna met de 4 kids die we mee hadden nog ergens gegeten! Om 22.30 waren we pas thuis. Toen ben ik wel snel daarna gaan slapen, maar ben nu al weer klaar om naar de jaarmarkt te gaan. Ik heb mij in de vorige 2 zwangerschappen niet zo energiek en goed gevoeld...dus geniet er maar van zolang als het duurt! Woensdag weer naar de gyn, ben benieuwd naar mijn bloeddruk...
Wel ben ik al 10 kg aangekomen! Dat gaat snel...en jullie?

Goh; gelukkig dat er niets aan de hand is! Heerlijk dat de verloskundige dan even kijkt.
Qua ongemakken heb ik wel dat ik op vakantie niet zo goed tegen de warmte kon als anders. Ook het aantal standjes in bed beperkt zich iets; maar buiten dingen (die in mijn ogen bijna niets voorstellen) kan ik zeggen dat ik fluitend door mijn zwangerschap ga tot nu toe. Ben ook nog maar 5 kilo aangekomen dus misschien dat dat ook wel scheelt.

Gelukkig dat er niets ernstigs is maar kan me indenken dat het prettig is dat je even een check gehad hebt.
Hier ook weinig klachten op de lage bloeddruk na.
Heb alleen soms wel last van de kleine dat tie zoveel schopt....
Wel leuk hoor maar kan er soms 's nachts niet van slapen.
Dinsdag weer controle dus ben benieuwd.
Oja ben nog maar 1 kilo aan gekomen ;-)

Jeetje gelukkig is het niks ernstigs, maar wel vervelend je maakt je toch zorgen.

Hier best veel lichamelijke klachten met name mijn rug en bekken.
Kan niks lang doen niet lang staan nietblang zitten niet lang lopen en niet lang liggen.
Daardoor slaap ik erg slecht.
Kan niet echt een dagje naar de stad,na 1,5 uur ben ik gebroken en doet mijn lijf gewoon zeer.
Best lastig,maarja niks aan te doen.
Ik heb al een flinke buik en echt alleen aan de voorkant, van achter zie je niet eens dat ik zwanger ben.
Doordat mijn buik echt naar voor steekt vergt het nog meer van mijn rug volgens de fysio. Het gewicht is niet echt verdeeld.

Ik loop bij de fysio en doe netjes mijn oefeningen, maar De klachten zullen waarschijnlijk aanhouden tot ik bevallen ben en minder zwaar van voren ben haha.
Ff doorbijten dus en rustig aan doen.
Ben inmiddels 6 kilo aangekomen.

Groetjessss

Terug
Bovenaan