Gisteren was ik aan het werk, na de lunch even een stukje gelopen. Ik kreeg al snel last van een stekende pijn vlak naast mijn navel, warm, zweten en ik voelde me erg ongemakkelijk. En toen begon ik me dus was druk te maken. Bloeddruk even opgemeten (handig zo'n ding op het werk Beetje aan de hoge kant. Toch de verloskundige maar even gebeld. Ze had best wat vragen maar schatte in dat er niks ernstigs aan de hand.. Ik voelde met niet lekker dus ik ben naar huis gegaan. Het zakte gelukkig vrij snel weg.
Vanmorgen zou ik even een stukje fietsen, ik was de straat nog niet uit en het begon weer. Stekende pijn, erg warm en dit keer ook benauwd.
's Middags is de verloskundige toch maar even langs geweest. Gevoeld en geluisterd alles oke. Mijn baarmoeder ligt wel behoorlijk naar rechts, hierdoor drukt ie waarschijnlijk op mijn organen wat de pijn zou kunnen verklaren.
Gelukkig wel gerust gesteld en maar rustig aan doen. Niet te veel inspannen.... Zucht. Maar ik ben al lang blij dat alles oke is.
Hoe is het verder met jullie. Merken jullie al meer ongemakken?
Vanmorgen zou ik even een stukje fietsen, ik was de straat nog niet uit en het begon weer. Stekende pijn, erg warm en dit keer ook benauwd.
's Middags is de verloskundige toch maar even langs geweest. Gevoeld en geluisterd alles oke. Mijn baarmoeder ligt wel behoorlijk naar rechts, hierdoor drukt ie waarschijnlijk op mijn organen wat de pijn zou kunnen verklaren.
Gelukkig wel gerust gesteld en maar rustig aan doen. Niet te veel inspannen.... Zucht. Maar ik ben al lang blij dat alles oke is.
Hoe is het verder met jullie. Merken jullie al meer ongemakken?