Even schrikken!

Vanavond ineens een druppeltje bloed met afvegen. Dat was even schrikken!
Verder gelukkig geen krampen, dus waarschijnlijk is er gewoon een adertje esprongen ofzo.

Ben wel blij dat ik morgen al een afspraak heb staan bij de vlos!

Ik voel wel wat lichte krampjes en steekjes aan de zijkanten van mijn buik/in mijn liezen. Is dat nou de bandenpijn? Begin ook wat meer last te krijgen van mijn onderrug, maar ook voor de zwangerschap had ik daar met vlagen last van. Of het nu dan door de zwangerschap komt, weet ik niet.

Liefs Daisy

Oooo jeid toch! Kan mij voorstellen dat je je rot geschrokken bent.

Fijn dat je vandaag een afspraak hebt. Het zal vast allemaal goed zitten!

Hoever ben je nu?

Veel plezier straks.

Groetjes Beauty

Hoi!

Morgen is de magische grens van 12 weken bereikt. Wat gaat de tijd snel!
Verder gelukkig geen drupje bloed meer gehad, dus het zal idd een adertje ofzo geweest zijn.

Voor jou ook spannende dagen voor de deur! De tekenen zien er gunstig uit, maar ik hoop dat jouw lichaam nu een keer eerlijk met je is en je niet weer voor de gek houdt!
Spannend!

Liefs Daisy

Fijn zeg dat de 12weken alweer voorbij zijn! Wat gaat het snel!

Gelukkig dat je geen bloed meer gezien hebt. Hoe was het bij de vk?

Voor ons idd spannende dagen maar ik heb goede hoop :) ben echt doodmoe dat had ik toen ook zo erg gewoon de hele dag willen slapen en zere tepels niet normaal en soms wat misselijk. We zullen zien.........

Goed vandaag! Tegen alle verwachtingen in toch al het hartje duidelijk gehoord.
2 januari mogen we weer, maar an voor een echo. Daar was het vandaag nog te vroeg voor met de apparatuur die ze hebben.

Zie dat ik een foutje heb gemaakt. Morgen is het 11 weken, volgende week pas 12!
Zo gaat het al de hele week. Mijn vriend noemt het prenatale momentjes, hihi... Oftewel zwangerschapsdementie, maar daar is het nog wel wat vroeg voor, haha!

Ik blijf je berichtjes in de gaten houden en ik ga voor de positieve!

X

Nou ik zou ook schrikken zeg! Gelukkig dat alles toch goed is zeg, heel fijn voor je!

x

Terug
Bovenaan