Even showen met mijn onwijs lekkere spookje

Als eerste.... hij slaapt al een maand door. JEEEEJ
Vanavond na het eten even lekker naar buiten de hond uit laten en mama moest dr camera natuurlijk mee. (ja cool he cis ik vergat hem niet dit keer)
Yoëll vind het helemaal geweldig om boten te kijken en nog leuker als de brug ervoor open moet. Papa en mama vinden dit minder leuk als we ervoor staan maar ach.
Heeft Yoëll dus even mazzel dat we op 2 tellen lopen van de maasboulevard af wonen...

Hier het resultaat

worden we geroepen?? Wij kijken boten samen

Onder het kunstwerk wat langs de maasboulevard staat

Oh ja en binnenkort ga ik jullie allemaal met de laatste foto lastigvallen!
Ik heb deze ingestuurd naar een fotowedstrijd van de gemeente, binnenkort komt hij op de site en kan erop gestemd worden.... Dus bij deze WILLEN JULLIE DAN HELPEN?

Pauline

Hondje is sinds kort van mn schoonouders en wij passen op als ze er niet zijn, tja of we pikken Jane gewoon mee ook al zijn ze er wel haha.

Vest is een originele Disney, vond hem zelf ook heel gaaf, maar mocht hem van Bert niet in mijn maat kopen.... Is iets voor kids hoor kreeg ik te horen

Dacht ook al dat ik wat gemist had! Maar cool ventje heb je!
Hij praat ook al behoorlijk he! (vorig topic over scheetjes: "is maar kleine poepie". Zijn al vier woorden achter elkaar! Toppie.
En dat van het slapen is helemaal geweldig! Het zal nu wel oke blijven toch?
Doegie!
Nelleke

Wat gaat het goed met ém!   Ik dacht hetzelfde als Nelleke: "is maar kleine poepie..."???
Dat is potjandikkie gewoon een zinnetje! Wij hebben Thomas na máánden eindelijk zo ver dat 'ie hallo zegt. Goed, hij begint nu wel heel rap alles na te zeggen en al voorzichtig twee woorden achter elkaar te zeggen, maar toch! Belangrijkste kan ie al zeggen: papa, mama, Nina! WHAHHAHA!

Maar wat een heerlijk maanetje heb je zeg! En wat een leuke leeftijd om van ze te genieten vind ik ook, vooral als je jouw foto's ziet!

Kus, marieke

Terug
Bovenaan