Even showen

Ok, ik vind mijn meisje Lara zo'n droppie, ik moet even m'n trots laten zien:

Momenteel heeft Lara 3 basisregels, waarmee ze waarschijnlijk de hele wereld zou kunnen regeren:

1. Als iets op is, dan "moeten we even nieuwe kopen"
2. Als iets het niet meer doet of kapot is, dan "moeten we eerst nieuwe batterijtjes erin doen"
3. Als iets of iemand er (nog) niet is, dan "moeten we even wachten"

Lara denkt dat je in de winkel o.a. gekookte aardappels kan kopen, dat er in een windmolen die niet draait ook batterijtjes kunnen en dat je gewoon even moet wachten en dan komt er wel een pinguin de tuin binnen wandelen.

We lachen ons echt een breuk af en toe... :)

wat een mooie meid!
Ik kan me voorstellen dat je apetrots op haar bent!

groeten ELke
ps een bejaarde mevrouw vroeg in de winkel aan Jasmijn: ''hoe oud ben jij''
Jasmijn zegt; 2 en jij???

Wat een mooie meid, mag je oprecht trots op zijn. Enne dat van die batterijtjes, dat heeft Elsa ook. Laatst zei ze: beer kan niet praten, batterijtjes in.

Vlindertjes

Leuke foto!

Hier ook een leuke uitspraak.
Staan we te wachten bij de busbaan en ik zeg: 'kijk Hannah een bus'.
Zegt ze: 'nee, twee bussen' (er kwamen er dus twee achter elkaar langs...)

Wijsneusje dus... :)

Ook nog even een foto:

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006) en 39w5d zwanger (ETA 8-4-2009)

Wat een leuke foto's, mij lukt het niet een foto te plaatsen. Jari denkt inderdaad ook dat overal batterijen in gaan. Hij kletst ons de oren van het het hoofd en hij herhaalt ook alles wat wij zeggen, dus als ik zijn grote broer een standje geef staat Jari naast mij ieder woord te herhalen wat zijn broer natuurlijk helemaal leuk vindt.

Als het goed is het gelukt met een foto er aan toe voegen. Dit is onze Fiene met carnaval, wat was ze trots als een prinses met lippenstift. Geweldig
Gr. mamajo

Terug
Bovenaan