Even slikken, maar wel geweldig

Hoi meiden,

Afgelopen dinsdag ben ik suikertante geworden van een prachtmeid: m'n beste vriendin is bevallen!!! Prachtige meid met zwarte krullen! Wat 'n wonder! Moest wel even slikken, als je dan toch zo'n klein hummeltje ziet dan denk je toch wel: dat wil ik ook! Maar kan ook erg genieten voor hun! Vriendinnetje is wel heel zielig, heeft bekkeninstabiliteit en een zwaar gekneusd stuitje; AUW!!! Maar ze is heel sterk en geniet met volle teugen!
Wou ik ff kwijt!
Liefs Solleke

Da's harstikke leuk Sol !! Erg hè dat dubbele gevoel dat je dan hebt. Tijdens mijn vak. kreeg ik een sms'sje van ook mijn beste vriendin, ze is zwanger, ze wist het net! Ik was heel eerlijk gezegd blij dat ze niet belde want mijn allereerste reactie waren tranen van verdriet. Ggrrr.. wat vond ik dat erg zeg! Net of ik het haar niet gunde. Gelukkig waren die tranen  maar van hele korte duur en ben ik de rest van de vakantie heel de tijd bezig geweest met leuke cadeautjes voor haar te zoeken, hihi.. wat kunnen wij toch raar zijn hè?

Harstikke leuk Sol weer zo'n klein hummeltje erbij, ik weet zeker dat het aan cadeautjes niet te kort komt hè?  Suikertante Sol zal daar vast voor zorgen. Ennuh dat dubbele gevoel..... zeer maar dan ook zeer herkenbaar hoor, zal wel menselijk zijn hè?

He Solleke,

weer een titel erbij voor jouw! Maar gellof me ooit kun jij die titel terug geven aan je vriendin. Snap best dat dat slikken is voor je ken die situatie heel goed ook.
Heb dan ook weleens dat ik me ff terug trekken om het te verwerken en dan gaat het wel weer goed. Want we gunnen iedereen toch zulke mooie wonderkindjes.

groetjes astrid

Zeker gun ik het haar, ik ben zo trots op die kleine, het is echt een stuk!!!!
En inderdaad, even terugtrekken, slikken en dan weer verder en genieten. Astrid geeft dan toch weer goede hoop zo he!
En de confrontatie blijft toch aanwezig, voor ons allemaal wel denk ik. Over 2 weken is een andere vriendin uitgerekend en gisteren zag ik ineens de achterbuurvrouw met een dikke buik. Tja, dat hoort er toch bij he, en gelukkig ook maar toch!
Byebye!
Liefs Solleke

Hi Solleke,

Zo te horen gun je het je vriendin heel erg en ben je ondanks dat het pijn doet wel blij voor haar. Suikertante zijn is ook heel leuk, gefeliciteerd.

De dag dat ik hoorde dat mijn zwangerschap mis was beviel een heel goede vriendin van mij van haar tweede kindje. Toen ze me smsde dat ze bevallen was moest ik echt even huilen voor mezelf. In de week na mijn curettage zijn we bij haar langs gegaan (ik moest van mezelf echt over die drempel hoor). Op de een of andere manier was ik vreselijk goed in staat om heel blij voor haar te zijn zonder dat mijn pijn hierbij in de weg zat. Pijn doet het soms zeker. Ik had namelijk steeds  gedacht dat ik eerder mijn eerste zou krijgen dan zij haar tweede maar soms is het niet anders.

Het lukt jou ook!! Geniet ervan en ik hoop dat er voor jou ook gauw een wondertje onderweg zal zijn.

Liefs,
Daantje

Terug
Bovenaan