even slikken....

A

Anoniem

Guest
Hoi iedereen

Peh poeh, mijn buurvrouwtje is dus bevallen. (ik schreef er al eerder over) En mijn hele galerij hangt vol met blauwe en witte ballonnen. Dat was op zich al moeilijk genoeg, maar vandaag kreeg ik ook nog het kaartje. Nou had ik die zowieso niet verwacht want spreek haar bijna nooit, maar moest echt even slikken. Ik besef me echt wel dat ik na 7 rondes nog niet te veel moet zeuren, maar deze maand valt het echt niet mee hoor.

De vorige maanden ging alles prima en zette ik me vrij makkelijk over de teleurstelling heen, maar deze maand............
Nou goed, vond jullie idee wel leuk en zeg dus ook maar:"vandaag is toch maar mooi dag 4 van mijn eventuele zwangerschap. hahaha, vind hem echt leuk gevonden hoor.
Lieve meiden, ik ben zo blij dat ik bij julllie even mijn hartje kan luchten. Volgens mij ga ik hier nooit meer weg. Ik blijf gewoon als ik zwanger ben, en als mijn kindje bevallen is, en in het bejaardenhuis................
hahahaha

Liefs Annet

hoi meis,
dat is even slikken zeg als de hele boel zo leuk versierd en en het bij jou nog niet gelukt is. maar misschien is het bij haar ook niet in 1 x raak geweest en heeft ze er  een jaar over gedaan om zwanger te worden (misschien ook wel niet hoor)
kop op en ga vol goede moed de volgende ronde in, wie weet hangen er dan over 9 maanden bij jou ook wel slingers voor de deur. ik hoop het voor je.
groetjes rene

Hoi wondernetje,

Het is nooit leuk als het er even extra in wordt gewreven!
En het is net wat rene zegt, misschien hebben zij er ook wel heel lang over gedaan!

Ik kan altijd wel heel erg genieten van het vasthouden van zo ´n poppetje, dus als je jezelf er toe kan zetten is het wel heel leuk om er even heen te gaan! En lukt het niet, doe dan maar de gordijnen dicht en huur een lekkere jankfilm (lucht ook altijd op)

In ieder geval heel veel sterkte!

Groetjes,
Aimee

He Wondernetje,

Ja het kan inneens heel zwaar vallen he.
Ik had het mijn afgelopen Nod ook.
Ik werk op een kdv op een babygroep en we hebben op het moment heel veel kleine baby ´s en dan soms denk ik verdorie hun wel.
Maar dan komt er gelukkig ook weer dat stemmetje die zegt hun zijn misschien ook wel lang aan de gang geweest. En wij zitten pas in ronde 6 dus niet klagen.
Ik kan gelukkig elke dag wel fijn knuffelen met al die humpies maar soms valt het ff zwaar en wil ik ook zo graag.

Succes met klussen weer.

LIefs Bibbi

Terug
Bovenaan