even slikken.....

Lieve allemaal,

Wil het ff met jullie delen....
Gisterenavond hebben vrienden van ons verteld dat ze zwanger zijn van een tweeling.

Echt waar ik vind het fantastisch voor hen. De weg voor hun is ook niet gemakkelijk geweest en hebben ook de medische wereld nodig gehad om zwanger te kunnen worden.
Jullie snappen dus ook best dat ik het hun echt van harte gun en hoop dat ze straks 2 mooie wondertjes hebben. (naast hun dochtertje dat ze al hebben!)

Maar....
Natuurlijk kwam er bij mij best wel weer wat verdriet naar boven.
Ik heb even flink gejankt en dat luchtte wel erg op.
Maar het spookt vandaag toch nog wel de hele dag door mijn hoofd. Heb hoofdpijn en ben een beetje down.
Ik denk dat het echt wel verschil maakt dat het een tweeling is.....
Een tweeling heeft toch iets heel speciaals merk ik nu aan mezelf. Eigenlijk had ik nu al een heel eind op weg moeten zijn met mijn 2 droppies....

Tuurlijk vind ik het ook soms lastig als mensen zwanger zijn van eentje, maar daar stap ik toch wel gemakkelijker overheen... Dit houdt me meer bezig en maakt heel veel bij me los...

Maar zoals ik al zei: Ik gun het ze echt van harte en hoop dat alles goed mag blijven gaan, zodat we in het nieuwe jaar van die 2 schitterende wondertjes mee mogen gaan genieten.

liefs,
mama Peet

Hoi mama Peet,

ik kan me goed voorstellen dat dit moeilijk voor je is!
En ik hoop echt voor je dat het bij jou ook snel lukt, en wie weet spelen die kruimeltjes dan volgend jaar wel samen!

Liefs Janu

Lieve Peet,

Heel herkenbaar hoor, niet van de tweeling,maar natuurlijk wel het verdriet wat je voelt als iemand uit je omgeving zwanger is. Dat heeft niks te maken met het een ander niet gunnen, maar het blijft gewoon enorm moeilijk!

xx Mickey

Lieve Peet,
Ik kan me helemaal voorstellen dat het die gevoelens bij je oproept.. en schaam je er niet voor want  het is  heel normaal!!
Ik ben nog niet echt op de hoogte van de situatie van iedereen hier, maar ik begrijp dat je zwanger bent geweest van een tweeling? En wat is er mis gegaan? Sorry als ik misschien teveel vraag..

Sommige mensen kunnen ook zo gevoelloos zijn..
Laatst waren we een avondje stappen en hadden we een hele leuke avond gehad.
Dat was een paar weken na mijn bbz..
Komen we uiteindelijk twee ( oude) ' vrienden'   tegen.
Hoi kon er nog maar net af en ze zei al " Wij zijn zwanger, ik weet dat het lullig is voor jullie"!
Ja hallo!! Zeg dan niks!!
Tuurlijk ben je blij voor anderen maar helemaal als iemand zo lomp is, is mijn jaloezie nog iets groter.. Stom he?

In ieder geval heel veel sterkte Peet en zorg maar goed voor jezelf!

Liefs Janneke

Lieve Peet,
Zo gaat dat he !!
Bah, en het lijkt wel dat je dat altijd op een moment overkomt dat je zelf net helemaal down en depri bent
Ik ben dan ook altijd helemaal van slag maar juist voor jou, omdat je anders zelf ook al ver zou zijn geweest, is het helemaal zwaar
Soms denk ik al dat ik het moeilijk heb maar in jouw situatie (en met jou nog een aantal hier op dit forum) lijken me zulke  berichten  na een miskraam nóg emotioneler.
Heerlijk hè, ff flink janken het lost niets op maar het lucht wel op !

Heel veel sterkte !

Liefs, Jo

Lieve mama Peet,
Ja bah he zulke gevoelens. Tuurlijk gun je het hun wel dat staat er los van.
Lijkt me vreselijk. Het enige wat je kunt doen is het van je af schrijven aan
ons, wij luisteren wel. Wens je veel sterkte toe, Groetjes Miranda

Lieve Peet

Het is begrijpelijk dat je je zo voelt. Je zou inderdaad al zo ver zijn als de tweeling nog levend in je buik zat. Een tweeling is zo speciaal.
Lieverd, doe rustig aan, huil als je er behoefte aan heb (kan alleen niet als je voor de klas staat)

Liefs

Lydia

lieve allemaal,

Bedankt voor jullie berichtjes...
het is heel dubbel, maar het krijgt een plekje.
het heeft me gisteren ontzettend veel bezig gehouden en vond het heel lastig.
Nu sta ik er al wel weer wat anders in moet ik zeggen.
Maar de twins spelen zowiezo ontzettend door mijn hoofd, omdat er nu op mijn werk een heleboel dingen gebeuren waarvan ik dacht dat ik die dit schooljaar niet mee zou maken.
Ik was gewaarschuwd dat ik vanaf een week of 20 /25 thuis zou zijn.
Dus geen rapportagegesprekken (die heb ik de afgelopen dagen dus wel gehad), geen slotweek, geen kleuterfeestdag enz...
En nu maak ik dat allemaal wel mee.
Heel fijn om overal bij te kunnen zijn, maar ik had eigenlijk wel een goede reden om afwezig te zijn...

Maar goed.... Precies wat jullie zeggen... huilen lucht op! hier kletsen lucht op en met mijn mannetje kan ik er heel goed over praten. Dat is ook heel fijn.
Komt allemaal goed (das mijn motto!)

liefs
Peetje

Terug
Bovenaan