even snel een vraag over borstvoeding!

Ja dat kan! Heb ik 2x ervaring mee... Bij de 1e heb ik 6wkn volledig bv gegeven en van de 1 op andere voeding kwam er gewoon niks uit! Heb toen van ellende een flesje moeten kopen en voeding omdat ik op bezoek was bij familie... Bij de andere 2was de bv na 8dgn veel te weinig en bij de 3e na 2wkn, heb bij de 3e ook nog gekolfd, maar het mocht niet helpen... Succes. X

Hoi! Zonder vervelend te willen zijn t.o.v. de vorige schrijfster; nee, dat kan eigenlijk niet. Als het wel zo is is er eigenlijk altijd iets anders aan de hand. Ik zou je willen aanraden om je vraag te stellen op www.borstvoedingsforum.nl. Daar zitten veel ervaringsdeskundigen én lactatiekundigen die je graag verder helpen.
Veel succes!

bij mij was het ook weg mijn borstvoeding ik heb nog een hele tijd geprobeerd om het terug te krijgen maar is niet gelukt op een gegeven moment samen met het cb in overleg op de fles overgegaan was op een gegeven moment ieder uur aan het aan leggen en kleine kreeg bijna niks binnen het moment dat ze de fles kreeg zoog ze hem bijna vacium

iik heb 4 dagen volledig voeding kunnen geven, 5e dag had ik wel voeding maar ze kreeg alleen de voormelk waardoor ze niet verzadigd raakte.

Ben er toen mee gestopt en toen nam het snel af!

Terug
Bovenaan