Even snikken.... boehoe en weer doorgaan.

A

Anoniem

Guest
Helaas helaas helaas, snik snik, daar waren de rode duiveltjes opeens vanmorgen.

Gelukkig dat ik nog geen test had gedaan.. heb ik mezelf die teleurstelling bespaard.
Wel vreemd ik dacht dat de cyclussen na de pil steeds korter werden,  maar die van mij was de eerste keer 30 dagen nu opeens 33 dagen.

Goed, zucht.. we gaan er weer voor! Op naar ronde 3!!

Liefs Julia

Hé Julia!!

Dat is echt SuperShit!! Enne...... ik denk dat ik met je mee ga naar Ronde 3, want de duivels zijn er nog niet, maar ik voel al wel weer zo'n zeurende rotpijn in mijn buik bah!!

Sterkte in de Rode Strijd!
Liefs Jeany

Beste Julia !
Kan je de hand schudden hoor. de rode duivels zijn bij mij vandaag ook geariveerd.
Dat ik zwanger wilde worden van onze dochter werd mijn cyclus ook steeds korter, na een half jaar was hij regelmatig.
Dit keer werd mijn cyclus ook alleen maar langer de eerste paar maanden. 42,33,37,42,27 en nu ook 27. dus er is nog hoop hoor....hihi
Maar wel erg vervelend, een onregelmatige cyclus, je kan er geen pijl op trekken he?
In ieder geval gaan we samen naar de volgende ronde. En deze word vast voor ons.
Groeten van Miena.

hallo

wat balen zeg
ik hoop dat het de volgende ronde wel raak is

liefs ikjes

Hee meisje,

Je had   goede hoop, jammer dat het deze ronde niet zo mocht zijn.

Marco Borsato zong dat he "even slikken en weer doorgaan" alleen dan in een andere context.

Maar het is niet fijn. Ik hoop zo dat we deze ronde goed mikken. Maar het vervelende is dat we het niet voor het zeggen hebben. We hebben wel elkaar. Wij steunen je.

dikke kus talke

he Julia,
Balen zeg. Die stomme duiveltjes ook.
Een paar dagen de duivels over de vloer en dan naar de volgende ronde, veel klusplezier en kop op he!! Onze tijd komt nog.
Een dikke

He meid...sterkte ermee en vol goede moed naar de volgende ronde! Succes. lfs joet

He wat een lieve reacties allemaal!

Bedankt hoor.. ik zie het wel weer zitten nu.
Heb net berekend dat de volgende klusperiode zo'n beetje begint als manlief 3 week vakantie heeft.
Kortom.. dat wordt gezellig en ontspannen!

Wij gaan ervoor he!?

Terug
Bovenaan