Even spannend

A

Anoniem

Guest
Gelukkig is de spanning nu weer weg

Gisteren op controle geweest met de beeb was alles goed, lag keurig op schema. Maar de symtomen die ik had konden duiden op zw.vergiftiging.

Pijn in de bovenbuik, vocht vasthouden, bloeddruk wat aan de hoge kant. Ik moest gelijk een plasje inleveren en bloed laten prikken. Als er iets zou zijn dan zou ik vandaag gebeld worden. Gelukkig.........................is de telefoon niet gegaan vandaag en kan ik opgelucht adem halen.

liefs
talke
27,5 weken

Gelukkig viel het mee. nu niet piekeren he en gewoon genieten

Carina
mv Stijn ( 25-11-2006)
zwanger: 16 wk en 6 dg

Gelukkig is er niets aan de hand! Je hebt je portie wel gehad he, nu alleen leuke dingen in de zwangerschap toch?!
Maar, als je het niet vertrouwt, ALTIJD bellen met huisarts/ VK/ gyn hoor! Je klachten moet je altijd serieus nemen en liever 1x teveel bellen, dan 1x te weinig.
Hopelijk normaliseert alles zich nu (als je wat gestresst bent, is je bloeddruk automatisch stukken hoger) en doorloep je de laatste 12,5 weekn fluitend!!!
Succes en voorspoedige zwangerschap gewenst,
mira, jan'07 forum, sinds 02-01 mama van jaap

Ha lieve meiden,

Tja ik ben blij dat het met een sisser is afgelopen! Ik probeer toch te blijven genieten en probeer nuchter te zijn. Mijn kindje lag goed op schema, bij zw vergiftiging is er meestal een groeiachterstand, gelukkig hebben ze niet gebeld en is het wel goed dat ze het onderzoeken.

Nou dat was het voor deze week, misschien staat   volgende week wel alleen maar leuke dingen te wachten haha.

Ik moet wel dinsdag mijn bloeddruk in het ziekenhuis weer laten meten.

liefs
talke

Terug
Bovenaan