Even spuien, mannetje is geweldig maar geeft mij veel minder aandacht!

A

Anoniem

Guest
Ik heb echt een emotionele bui. Ik ben echt ontzettend blij dat ik zwanger ben hoor en geniet volop  en mijn  mannetje vind het ook allemaal fantastisch. Hij is alleen zo druk met alles, dat hij mij veel minder aandacht geeft. Ik voel mij een beetje alleen en eenzaam.
Hij knuffelt mij niet, omdat hij bang is mijn buik in de verdrukking te duwen maar ook eens een kusje is er niet vaak bij, alleen als ik er om vraag. Ik neem altijd het initiatief en dan reageert hij wel maar uit zichzelf ho maar.

Ik doe echt mijn best met leuke kleding en verzorging en krijg er veel complimenten van mensen over. Maar meer kan ik ook even niet doen.

Volgens mij heeft hij moeite dat mijn lijf zo veranderd, hij moet erg wennen. Ik weet niet goed hoe hier mee om te gaan. Als we bij vrienden zijn, is zo'n vriendin van ons niet zwanger en dan voel ik mij echt wel dik. Komt natuurlijk ook door het vocht enz
Het lijkt of hij zo'n meid dan even veel aantrekkelijker vind maar dat kan ook in mijn hoofd zitten hoor, vanwege de onzekerheid nu, want normaal let ik nooit ergens op.

Als ik mij zo voel, dan wil ik niet zeuren, want het kleine meiske in mij groeit prima en we hebben er erg lang op moeten wachten, op deze zwangerschap maar alles verloopt gewoon anders. Minder romantisch zeg maar.

Verder is mijn man echt geweldig, helpt met alles, verzorgt mij goed enz
Ik weet dat hij veel van mij houd maar toch... er is iets, wat niet helemaal lekker loopt.

Ik zeg regelmatig tegen hem, dat we niet alleen maar papa en mama worden maar ook nog man en vrouw zijn.

Wie herkent dit ook? Hoe gaan jullie hiermee om?

Bedankt!!

Groeten, Linda
(25 weken zwanger)

hi Linda,

je man is wel lief voor je en verzorgt jou goed, fijn dat jullie samen een kindje verwachten en dat hij nog steeds een lieverd is. hij is misschien toch wat verlegen met de situatie en vindt het volgens eigen zeggen eng om je dikker wordende buik te beknellen.

iedereen is weer anders en het is wel goed zoals jij hem laat merken dat je nog steeds zijn vriending en minnares wil zijn. probeer er toch over te blijven praten en vooral: niet piekeren. af en toe kan je hier op het forum je pieker verhalen wel kwijt, maar t zou jammer zijn als je iets voor hem denkt terwijl hij dat zelf niet denkt.

sterkte ermee en geniet van je zwangerschap. gjes Miep36 34w2d

Hoi Linda,

Heel begrijpelijk dat je je af en toe onzeker voelt en als je verhaaltje zo lees dan denk ik dat hij zich dat ook voelt! Enkel zeggen dat jullie ook nog man en vrouw zijn daar valt bij hem blijbaar het kwartje niet mee...mannen hebben vaak wat meer duidelijke aanwijzingen nodig ;).

Vertel over je onzekerheden en je emoties. Je zeurt dan echt niet hoor!   soms hoort dat emotionele ook beetje bij zwanger zijn! Ik kan soms ook zo maar huilen om niets en normaal gesproken heb ik dat echt helemaal niet.

Vertel ook gewoon dat je bang bent dat hij je dan een zeur vindt maar dat je het wel wil weten als er wat mocht zijn.En dat je behoefte heb aan lichamelijk contact.  Moeilijk is dat I know maar enkel gissen hebben jullie beiden niets aan.    

Hey succes
groetjes Lotski

Arg, ik ken het. Hij kijkt vollop naar andere moooooooie vrouwen met maatje 34 36, hiervoor had ik echt geen klagen hoor kwa maat, maar nu ben ik zelf aardig al aangekomen. Maar ik zeg het weleens tegen hem, en dan zegt hij ook onzin en dan lacht hij een beetje. Hij houdt echt wel van mij en mijn dochtertje. Maar ik wordt er ontzettend onzeker van. Met mijn zwangerschap zie ik er echt niet op mijn best uit!!!!   Ik ben zo bang dat hij weg gaat, terwijl ik weet dat dat onzin isoooooooooooooooooooo  het zijn echt de hormonen. Zal wel weer over gaan.

groetjes wendy

Terug
Bovenaan