Even spuien

A

Anoniem

Guest
Een tijdje geleden vroeg een vriend ons mee op zomervakantie met zijn gezinnetje en nog twee gezinnen. Het zijn allemaal goede vrienden van ons.
Mijn man was direct enthousiast, ik nog niet helemaal omdat het zo ver rijden was (Zuid-Frankrijk aan de Spaanse grens) Ze zouden ons op de hoogte houden.
Tijdje niets gehoord dus afgelopen weekend gooiden we eens een balletje op en hadden we het over de vakantie.
Worden we Tweede Paasdag gebeld door de betreffende vriend, sorry, maar ik ben te enthousiast geweest, een aantal mensen vind het geen goed idee als jullie meegaan. Oooookee??
Ze vinden het te druk met vier gezinnen, dan kunnen we niets meer ondernemen en is alles zo'n geregel, HUH, je gaat toch al met drie???
Jullie mogen wel een weekje komen hoor! WAAAT, dat dacht ik niet!!!!

Nu ben ik dus al een paar dagen in mineurstemming, niet omdat ik nog steeds graag mee wil, maar ik vind de reden zo stom. Ik moet telkens denken, wij zijn zeker niet leuk genoeg. En daar word ik zo verdrietig van.

Ik merk met dit soort dingen dat ik geestelijk toch nog niet veel kan hebben na het verlies van ons meisje. Waarom doen mensen je soms zo'n pijn bewust of onbewust.

Bedankt voor het 'luisteren'.

Liefs

Hoi mama mijn,

Jeetje wat een verhaal zeg! Kan mij goed voorstellen dat je aan jezelf gaat twijfelen..... Ik zou dat ook doen.

Het is idd wel een rara reden, ik zou zeggen hoe meef zielen hoe meer vreugt en als je toch al met 3 gezinnen gaat wat maakt het dan nog uit.

Misschien kan je er nog eens op terugkomen. Niet zozeer omdat je mee wilt maar om uit te leggen dat het je niet lekker zit.

Groetjes Beauty

Allemaal goede vrienden...?!? Dan halen ze wel een rare en gemene actie uit! Ik zou dit zeker nog even bespreken, want zoals beauty zegt: hoe meer zielen hoe meer vreugd. Want waarom zouden JULLIE niet mee mogen? Kan me voorstellen dat je aan jezelf gaat twijfelen. Even goed navragen, zodat je zelf ermee kunt leven. Succes....!

@Mar Ja stom hé, goede vrienden, pfffff!!!! Dat dachten we. Mannetje is meestal héél vergevingsgezind maar nu....

Booooooh, wat een klap in je gezicht!!!

Nee kan me voorstellen dat jullie boos/verdrietig zijn hierom! Wat een gemene streek!

Nou lieve meid, maak je niet drukker dan nodig hierom. Als dit 'goede vrienden' zouden zijn, zouden ze wel ff nadenken voordat ze er zoiets uitflapte!

Liefs

Wat een raar verhaal! Ik snap dat het heel moeilijk is maar ik zou toch vragen waar dit vandaan komt. Het is natuurlijk een k*t-smoes dat het te druk is en teveel geregel. Dus ik zou wel willen weten hoe het echt zit. Maar misschien kom je daar ook wel nooit achter. En dan het lef hebben om te zeggen dat je een weekje mag komen..... alsof ze jou daarmee een dienst verlenen.... Echt bizar verhaal dit! Kan me voorstellen dat je dit niet los kan laten en dat het je raakt!

Sterkte ermee en lekker een vakantie boeken met je eigen gezinnentje!

Liefs!

Ik zou zeker hierover in gesprek gaan! Waarom eerst de uitnodiging en daarna terug krabbelen?
Met 3 gezinnen lijkt me het al een drukke boel... dus waarom is 4 dan ineens te veel?

Uit je gevoelens... en als jullie allemaal zulke goede vrienden zijn moet je dit ook met elkaar kunnen bespreken lijkt me!

hi,
wel fijn dat je het van te voren weet dat jullie niet gewenst zijn.

maar wat vreselijk zeg!

je kan ze om de echte reden vragen..
want 3 of 4 gezinnen??? maakt echt niet uit hoor!

misschien is er iets, waar zij zich aan ergeren. en is het iets wat jij/jullie niet beseffen..
misschien een uitgave patroon,jij wilt(noodzakelijk of niet) elke dag koken en zij willen uit eten, wat kan botsen of anders om..
de 1 wil een luier vakantie, de andere een actieve??
ik zou als ik jou was op bellen en vragen wat de echte reden is!

succes,maar wat zal jij je rot voelen zeg...

Terug
Bovenaan