A
Anoniem
Guest
Tja, wat zal ik zeggen. De moet begint mij in de schoenen te zakken. Vorig jaar had ik mijn eerste MK in mei en in oktober de MA. Daarna toch echt geklust, maar ..... . nee het lijkt niet meer te lukken.
Van de meiden om mij heen lijkt iedereen zwanger. En wij (ik) willen nog zo graag een tweede. Zou ik te oud zijn vraag ik me dan af. Of is er iets anders mis. Misschien te ongeduldig te eager?
Was mijn dochter toch een toevalstreffer na zoveel jaar niet zwanger mogen worden? (door medicatie) Wat koester ik haar toch, maar gun haar ook een zusje of broertje.
Ik voel me intussen diep ongelukkig en een beetje wanhopig worden.
Ach, de opmerking je hebt al een dochter is waar, maar een dooddoener als je ze graag een tweede wilt.
Sorry voor de tirade, ik moest het gewoon even kwijt.
Van de meiden om mij heen lijkt iedereen zwanger. En wij (ik) willen nog zo graag een tweede. Zou ik te oud zijn vraag ik me dan af. Of is er iets anders mis. Misschien te ongeduldig te eager?
Was mijn dochter toch een toevalstreffer na zoveel jaar niet zwanger mogen worden? (door medicatie) Wat koester ik haar toch, maar gun haar ook een zusje of broertje.
Ik voel me intussen diep ongelukkig en een beetje wanhopig worden.
Ach, de opmerking je hebt al een dochter is waar, maar een dooddoener als je ze graag een tweede wilt.
Sorry voor de tirade, ik moest het gewoon even kwijt.