even stapje terug

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Jullie zullen wel gemerkt hebben dat ik bijna niet meer op het forum ben. ik heb besloten om even een stap terug te doen. ik lees nog wel jullie berichten en zal nu en dan ook reageren. Ook zal ik jullie op de hoogte houden als er iets gebeurd bij mij.
Ben nog steeds niet ongesteld. aankomende dinsdag ben ik 3 weken overtijd. Ik heb zelf het vermoeden dat ik een cyclus oversla. vorige week zaterdag heb ik nog een zwangerschaptest gedaan en ook die was negatief. testen doe ik nu even niet meer. ben een beetje klaar met alle negatieve testen en teleurstellingen.
ik wacht nu op mijn volgende menstruatie zodat we weer door kunnen.

liefs hilda

Hai Hilda,

Fijn dat je even wat laat horen. Je staat zo stilletjes bovenaan de NOD-lijst. Begrijpelijk dat je even een stapje terug doet. Doe dat wat goed voelt.

Ik hoop dat je snel uitsluitsel krijgt van je lijf. Houd je taai!

Liefs,
Melian

jeetje meid wat een onzekerheid, kan me voorstellen dat het even genoeg is. als je maar weet dat je hier altijd je verhaal kwijt kan. maakt niet uit waarover.

ik ben zelf vorige maand begonnen met temperaturen, op deze manier kan je in ieder geval zien of je een eisprong hebt gehad. ik vind het zelf wel prettig. ik leer op die manier ook een beetje beter mijn lichaam kennen. misschien ook iets voor jou

doe rustig aan en zorg goed voor jezelf. is het niet mogelijk dt je er even lekker tussen uit kan al is het maar een weekendje met je partner.
veel sterkte

las

Heey meid,

Heel begrijpelijk dat je even een stapje terug doet!! Even goed naar je lichaam luisteren en rust hebben. Het heeft mij de afgelopen maanden veel geholpen, hoop dat het bij jou ook weer goed komt!! Veel rust en succes gewenst meid!

Liefs ciomama

veel sterkte meid en als je weer meer behoefte hebt om te kletsen of je verhaal kwijt wil...je weet ons te vinden he ;-)
rustig aan!!!
liefs en knuffel

Hi Hilda,

heer herkenbaar. Ik ben het testen ook zat. Ik ben al twee maanden overtijd, maar ik was ook gestopt met de pil dus misschien licht het daaraan. Elke keer een teleurstelling is echt vermoeiend. Succes meid! Laat me weten als je wat meer weet!

Hoi Hilda,

Je moet doen waar jij je goed bij voelt, dat is het belangrijkste...

Liefs Issatje

Die onzekerheid is vreselijk. Hopelijk word je nu snel ongesteld en kun je op naar de volgende ronde.
Sterkte en succes!

Terug
Bovenaan