even stoom afblazen

Hallo mede mama's

Pfffff ik moet echt gewoon even stoom afblazen.
Momenteel wordt ik echt helemaal knetter van yordi.
Hij kan zich dus overal tot staan optrekken bed, box, tafel, tv kast en noem maar op.
Hartstikke leuk en ben ook super trots, maar meneer weet niet hoe hij weer naar beneden moet. Resultaat: Heeeeel veel gejammer, gehuil en soms valpartijen.
Van dat gejammer en gehuil wordt ik dus echt helemaal knetter.
Kan ook echt honderd maal de trap weer oplopen als hij in bed ligt, want dan staat hij weer in bed.(met slaapzak en al aan) En begin daar best moe van te worden.
Ik weet dat het een fase is waar we door heen moeten en als hij eenmaal door heeft hoe hij weer terug moet, is het weer voorbij, maar oh oh oh wat hoop ik dat die tijd snel komt.
We oefenen ook veel, zodat hij door heeft dat hij het zelf kan, maar momenteel vind ik het gewoon echt niet leuk meer.
Yordi is al geen makkelijk mannetje en daar heb ik me bij neergelegd, maar nu is het ook steeds om het minste geringste jammeren of huilen. Als het hem niet wil lukken, als hij iets niet mag, Lachen wat hij zoooo mooi kan is er tegenwoordig niet meer bij, tis alleen maar jammeren. De hele dag door.
Ook zijn de nachten echt weer een ramp. Wordt vaak overstuur wakker( dromen???) en niks is dan meer goed. Met het gevolg dat hij af en toe dus weer in zijn campingbedje bij ons op de kamer ligt. Want de verlatingsangst is voornamelijk 's avonds en 's nachts erg bij hem.

Sorry dames, ik moest het echt gewoon ff kwijt.
Ik denk niet dat iemand tips voor me heeft, maar ze zijn natuurlijk van harte welkom.
Donderdag moeten we weer naar het cb  en kan dan ook ff me verhaal kwijt, misschien dat hun nog ideeen hebben.

liefs marielle en yordi(16-1-08)

He wild katje,
Mijn zoontje dean, probeert nu te gaan staan, dus wat staat me nog te wachten!! Hij heeft nu weer last van 3 boventanden die tegelijk doorkomen, een drama dus.. Om zelf even 'stoom af te blazen' ga ik van t weekend ff lekker wat met een vriendin doen, lekker de hele dag weg met zn tweetjes. Het helpt mij altijd in iedergeval om er weer met frisse moed tegen aan te gaan. Het is inderdaad maar een fase, het blijft niet eeuwig zo...
Succes
Daphne, mama van dean 9,5 maand

Hoi wild katje,

Zoals ik ook had geschreven bij de topic van rood wit blauw, herken ik er echt veel in.
Myrthe staat ook overal. Ze heeft heel af en toe door hoe ze weer moet gaan zitten, maar vaak eindigt ze dan op dr knietjes met dr voeten die klem zitten.
Ik ben het ook echt zat. En ze huilt niet, nee ze krijst (heb ik een topic over geopend) Ik word er ook goed gek van.
Ben afgelopen zondag naar de jonge gezinnenbeurs geweest zonder kind en ik moet zeggen dat het mij wel even de rust heeft gegeven er gister weer tegenaan te kunnen.
Probeer even een dag zonder kind op pad te gaan.
Het is helaas een fase, kom hier maak vaak even klagen want dat lucht op!

Als het je sterkt, je bent niet de enige!

Heel veel sterkte,

Liefs Reneke

Nou dit had mijn topic kunnen zijn wilden net zo iets schrijven. Ook Zifjon gaat als een speer en trekt zich nu overal aan op. Inclusief de subwoover, maar kan net als alle ander kindjes nog niet zitten en blijft net zo lang staan tot dat hij moe wordt of probert te lopen en dus valt. Ik kan er niet een eeuwigheid bij blijven en zet hem dan weer neer maar een paar seconde later probeert hij het weer. Hij kan nu nog meer dingen openmaken en aanraken en ik wil gewoon niet overal een slot op zetten dus voel me nu zo ongeveer een politie agente aan het worden. De box is even goe voor hem maar na 5 minuten begint hij hier ook al te mopperen. Misschien een tip als ik het echt even helemaal gehad heb met zijn acro trucjes dan zet ik hem in zijn wipper met een flesje drinken of een liga en zet Tik Tak of Dribbel op dat vind hij geweldig en heeft hij en ik rust. Wij hebben geen tv maar een dvd kijken kan wel en zo kan ik de tijd en momenten in de gaten houden.

Gr van Mariska en Zifjon (net 9 maanden)

Terug
Bovenaan