Even tanden op elkaar....

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Een dezer dagen heb ik mijn eisprong en dus zijn we flink aan de slag. Helaas doet het enorm pijn daaronder.....
Ik heb een heeel lang verleden met focale vulvitis (een chronische ontsteking aan de vagina) en heb daar operaties e.d. voor gehad. Ik moet zeggen na mijn eerste bevalling had ik nergens last meer van. Balen, maar sinds een weekje heb ik weer klachten. Hierdoor is het vrijen erg pijnlijk.
Maar toch: ik wil geen maand voorbij laten gaan, omdat het zo'n pijn doet. Een maand niet geklust is voor mij weer een maand geen poging. En dus....tanden op elkaar en maar even doen.....
Niet leuk als het zo moet....
Zijn er meer meiden die ondanks pijnklachten (ook al is het door iets anders) toch gemeenschap hebben, omdat ze die kans niet willen missen?
7 mei moet ik naar de gyn voor wellicht onderzoek (omdat we al ruim een jaar bezig zijn) dan laat ik er toch maar even naar kijken.

Liefs,

Ginger
ronde 13
mama van Thijs

hoi Ginger,
jouw klacht herken ik zelf niet. Bij ons is het iets anders. Wij zitten nu in ronde 15 voor ons 1e kindje. Ik ben er helaas erg mee bezig en heb dit overgebracht naar mijn vriend. Dit zorgt er bij mijn vriend voor dat hij in mijn vruchtbare periode, door het 'moet' gevoel niet echt lekker presteert zegmaar. Zijn penis wordt dan maar half hard. Op een gegeven moment hoorde ik iets over zelfinseminatie. Dit betekent dat je partner zijn sperma in een bakje opvangt en dat jij of hij het dan met een spuitje in je vagina brengt.
Ik weet niet of dit voor jou zal helpen, omdat zo'n spuitje toch dunner is dan een penis. Bij ons zorgde het er in ieder geval voor dat ik wel sperma naar binnen kreeg. Nu nog afwachten of het mijn eicel ook bereikt heeft. (MORGEN NOD )

het is misschien een idee,

sterkte ermee in ieder geval,
groet,
Patricia

Hoi Ginger,

Ik wil ook altijd persé klussen rond mijn eisprong, ook als ik heel moe ben of zo. Dan is het ook wel eens een beetje pijnlijk, maar ik denk toch anders dan bij jou. Bij ons helpt een beetje glijmiddel dan wel.

Groetjes,

Jetteke

Hoi!

Bedankt voor jullie reacties!!
Tja, ook hier wordt er regelmatig geklust zonder zin hoor! Het is dan vaak echt even programma afdraaien en klaar! Mijn man zegt wel eens met een grapje: Maak je maar klaar, geef maar een gil, dan doen we het even!...Haha....

Zeker als je wat langer bezig bent, neem je elk moment aan...zucht. Jammer dat er van echt van elkaar genieten dan niet echt sprake is, in elk geal niet iedere keer.
Over zelfinseminatie heb ik ook gehoord. Bij onze eerste pogingen kwam dat bij de gyn. ter sprake, maar zoveel pijn heb ik nog niet. En eerlijk is eerlijk: ik doe het dan toch liever gewoontjes.... Glijmiddel verlicht zeker! Fantastische uitvinding, zeker als de zin te wensen over laat.

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die het wel eens doet zonder zin of met wat pijnlijke gevoelens. Niet dat het leuk is, mmar jullie snappen me wel .

Liefs,

Ginger

Terug
Bovenaan