even terugfluiten

geloof dat ik mezelf even moet terugfluiten. zit er echt ff doorheen. zoals aardig wat van jullie mijn vorige onderwerp vast gelezen hebben (voel me genaaid) is het dus weer bal op mijn werk.heb gister dus mijn uren overzicht gezien bij dat flexburo en schijnt geen moer van te kloppen van af mei niet. heb alles thuis nagekeken zit soms wel 16 uur te weinig. ze wilden me liever ook pas overnemen na de bevalling omdat het maar om 1 maand gaat en hun dan mijn ziekteverzuim moeten betalen.. word er zo moe en opgefokt van. zat gister op de bank en had overal pijn. in me bekken bij mijn buik. was doodmoe en heb nu zoiets of ker ook niet helemaal bij ben. heb nu zoiets van nee nu rustig aan nu ff aan me kind denken laat ze maar het honoloeloe krijgen..

Groot gelijk meid!! Probeer het even los te laten en je te concentreren op jezelf en je kleintje! Kijk na het weekend weer verder met je werk, neem nu even rust. Zo te lezen vind je kleintje dat ook nodig.

Dit klinkt misschien erg hard, maar er is altijd wel ergens een baan te vinden. Ik werd bij de zwangerschap van mijn dochter er uitgegooid omdat ik met 12 wk in het zkh had gelegen vanwege uitdroging door overgeven. Toen ik weer terug wou komen hoefde het niet meer. Dat was even flink balen, maar kon het met het uwv goed regelen en heb genoten van de rest van mijn zwangerschap. En dat is het belangrijkste denk ik!!

Nou is dit weer een uiterste, maar ik probeer hiermee te zeggen dat jij en kleintje boven alles gaan en dat het werk wel weer komt.

Succes meid en probeer het even los te laten hoe moeilijk ook!

Liefs ciomama

Klote dat je in deze situatie zit hoor! Maar jullie zijn nu even belangrijker met zijn 2en.
Ik vind het geen stijl dat een bedrijf zo omgaat met mensen, laat staan zwangere vrouwen.. Maar goed ik heb zelf ook even wat geemmer op het werk gehad en ben daar nu helemaal uit. Ik heb zelfs een dure stoel gekregen om mijn rugklachten te verzachten.

Wat Cio zegt over het weekend even de rugtas met bagage in het portiek te zetten lijkt me een goed idee. Neem lekker de tijd voor je gezin en vooral je zelf. Lekker ontspannen en dan volgende week maar weer even verder zien.

Sterkte en geniet dit weekend! ;)

Ik ben het eens er is wel weer nieuw werk te vinden.
Ik zelf ben half september ontslagen en heb gelijk met uwv contact opgenomen hoe nu verder.
Die hebben mij in de ziektewet gegooit en heb me in oktober moeten melden bij de arbo arts en advies gekregen je blijft in de ziektewet tot na je bevallingsverlof en daarna gaat je ww in zodat je rustig kan genieten van je zwangerschap en kleine en daarna op je gemak ander werk kan gaan zoeken.

Ik baalde enorm want ik was geen thuis zitter maar ik merk dat mijn lichaam het nodig had en scheelde heel veel stress.

Kies als het zo voeldt dus voorjezelf en je kleine de rest komt wel weer.

succes

hoi hoi

sinds wanneer moeten ze zelf je verlof betalen? of ziektewet ivm zwangerschap?
dat doet de uwv hoor
ze zeiken gewoon, stomme lui

gooi ze dat maar voor de voeten en ach anders lekker rust voor jullie 3en (inlc papa) en laat ze maar uitzoeken, wat er ook gebeurt het zal vast zo moeten zijn, wie weet komt er dan iets veeeel beters op je pad

Terug
Bovenaan