even uit balans

A

Anoniem

Guest
Wij zijn pas 4 maanden gestopt met de pil. Ik wist niet dat ik zo emotioneel zou reageren als een ander tegen me zou vertellen dat ze zwanger is.
Vorig weekend namelijk vertelde een vriendin dat ze 6 weken zwanger is van een tweede. Kei leuk voor hun want ze hadden net een mk verwerkt.
Maar nu gisteren kwam er een andere vriendin, waarvan ik had verwacht dat ze kinderloos zou blijven. Vertellen dat ze zwanger is. Dat had ik dus niet verwacht. Hun weten niet dat wij ook bezig zijn, maar wat vind ik het erg dat ik dat ook nog niet kan zeggen.

Loop iedere keer al van o als ik nu zwanger zou zijn dan is het dan en dan een mooie gelegenheid om het tegen iedereen te vertellen. Bijv. op ons eerste jarig huwelijk of met mijn verjaardag of met sinterklaas, kerstmis etc. ERG HE.

Maar de laatste week ben ik iedere ochtend een uurtje misselijk(niet overgeven ofzo maar gewoon wat draaiierig), heb ook hoofdpijn iedere keer. Maar verder geen vage klachten.
Volgende week mijn NOD dus we wachten maar weer af. Eigelijk te weinig geklust deze maand, druk druk met verbouwing.

Groetjes weegschaal die even uit balans is.

Hoi Weegschaal ! Is niet zo gek dat je dat steeds denkt hoor. Daar heb ik ook zo'n last van steeds bij die data denken :eek:oh dat zou leuk zijn". Konden we het maar helemaal zelf bepalen he ? Tja en wat die ochtendmisselijkheid betreft....Ik hoop voor je dat het natuurlijk een zwangerschap betekent ,maar vergeet niet dat vele vrouwen hier last van hebben en dat het dan niets is.Helaas moet ik bekennen dat ik er ook al regelmatig last van heb gehad.........Balen he ? NOu succes meid en een fijn weekend ! XXX

hoi hoi,ik weet precies hoe je je voelt,ik heb hetzelfde,me schoonzus is zwanger,had ik ook niet verwacht,was bij hun gelijk raak,en wist ook niet dat ik zo van slag kon zijn.ben blij voor haar hoor,maar van binnen doet het erg pijn,zit nu in ronde 8,en je moet er gedukd mee hebben erg he!!! ik voel erg met je mee,gr manuela

Dat je nu hebt gehoord dat een paar vriendinnen zwanger zijn is natuurlijk te gek voor hun, maar jij wilt het ook graag en ik kan me jouw gevoelens voorstellen.Ik kreeg in juni een miskraam na 11 weken en een paar dagen na mijn miskraam kreeg ik te horen dat twee van mijn vriendinnen zwanger zijn en we waren in dezelfde periode uitgerekend.Iedereen weet nu dat we weer opnieuw bezig zijn.Hier kan ik ook niet mee zitten.Ik hoop heel erg voor je dat het raak is.

Liefs Yvon

Bedankt voor jullie medeleven. fijn dat zulke mensen zoals jullie meeleven.
Heb pas vandaag gevraagd hoever ze is. Ze is dus al 20weken en hebben het van de week pas tegen iedereen verteld omdat je nog weinig kunt zien.
Dat ze het zo lang voor zich gehouden heeft.
Heb ook een feliciatie kaartje gekocht. Zei ze je hoeft me trouwens allemaal geen kaartjes te sturen hoor. Daar ben ik geen type voor. Sta ik daar.
Wat doe ik daar mee, toch sturen of maar niet???

Terug
Bovenaan