Even uithuilen

A

Anoniem

Guest
Zoals de titel al zegt, even uithuilen.
Mijn Nod moet nog komen op de 25ste, maar ik voel niets, geen enkele klacht gehad, ik voelde me alleen supervrolijk de laatste tijd, mijn vriend merkte op dat mijn borsten iets groter waren, en verder....niets.
Nu heb ik vanmorgen, stom misschien een test gedaan, negatief natuurlijk, ik had een test die je vier dagen voor je Nod kan gebruiken, maar niets dus.
En nu heb ik er geen vertrouwen meer in, ik voel niks en test negatief dus het zal niets zijn.
Dit valt samen met dat mijn lieve schoonmoeder (not) mijn gehele vrije weekend heeft volgepland terwijl ik dus ongi moet worden en ik super huilerig ben!
Dat was het,ik ga maar aan de slag!!!

hoi Charly,
Ik denk dat je je nog niet zo druk moet maken. Ik heb vorig weekend op mijn nod getest en dat was cb ik had zo'n licht streepje dat je het eigenlijk niet goed kon zien. Die zondag erna met huismerk getest gaf niets stressen, dinsdagochtend weer met huismerk, weer echt een heeeeel licht streepje nog lichter dan op die cb, en 's avonds weer getest met cb dikke plus. dus wat ik je eigenlijk wil zeggen is wacht tot twee of drie dagen na je nod en als je dan nog niet ongi bent test dan met clearblue die is heel erg gevoelig. Ik hoop het beste voor je
liefs nicole

Het feit dat je geen klachten hebt zegt absoluut niks!

Ik heb ook helemaal geen klachten gehad en was toch héél erg zwanger! Al die maanden ervoor dacht ik iedere keer iets te voelen en was ik niet zwanger, en net die maand toen ik absoluut niks voelde, was ik het wel.

Pin jullie dus au.b. niet te vast op mogelijke klachten.

Terug
Bovenaan