A
Anoniem
Guest
Dank jullie wel voor jullie lieve welkom. Ik ben blij om af en toe eens te kunnen 'praten' met meiden die echt begrijpen waar je het over hebt. Merken jullie dat ook zo sterk? Dat mensen uit je omgeving soms aan je vragen hoe het gaat en hoe je je voelt, maar dat ze eigenlijk liever helemaal geen eerlijk antwoord willen, want dan weten ze niet meer hoe te reageren. Is bij mij met dat zwanger-worden-verhaal, maar ook met de kanker. Zoiets gaat nooit meer echt weg uit je leven, het hoort erbij, je bent erdoor veranderd. Maar nee hoor, mensen zien je het liefst weer als 'de oude' en zo heb je je dan ook maar te gedragen.....aaarrgghhh....wat een frustraties soms!!
Nog een vraagje, hebben jullie ook zo een hekel aan het tegenkomen van alleen maar dikke buiken als je ook eens een keer gezellig de stad in wilt ofzo? Alsof ze er nog meer mee naar voren gaan hangen als ze mij zien! En moet je mij straks eens kijken als ik misschien eindelijk ooit ook eens een dikke buik heb, dan ga ik pronken!! Maar oh wee als een ander dat doet! En zeker als diegene binnen een maand zwanger is geraakt en nergens geen moeite mee heeft..... Gemeen he? Ik voel me soms zo'n jaloers kreng! Maar die gevoelens kan ik niet tegenhouden hoor. Hebben jullie dat ook?
Liefs, Anke
Nog een vraagje, hebben jullie ook zo een hekel aan het tegenkomen van alleen maar dikke buiken als je ook eens een keer gezellig de stad in wilt ofzo? Alsof ze er nog meer mee naar voren gaan hangen als ze mij zien! En moet je mij straks eens kijken als ik misschien eindelijk ooit ook eens een dikke buik heb, dan ga ik pronken!! Maar oh wee als een ander dat doet! En zeker als diegene binnen een maand zwanger is geraakt en nergens geen moeite mee heeft..... Gemeen he? Ik voel me soms zo'n jaloers kreng! Maar die gevoelens kan ik niet tegenhouden hoor. Hebben jullie dat ook?
Liefs, Anke