even updat

A

Anoniem

Guest
goedemorgen iedereen

zo wat een week. Vorige week mijn eisprong gehad Sinds maandag vreselijk pijn in mijn rechterkant van eierstok gehad. Zo erg dat ik woensdag avond naar de doktersdienst ben gegaan.
Ze dachten aan blindedarm dus heel veel onderzoeken gehad. was om 12 uur in de nacht thuis en moest donderdag om 9uur terug komen. Echo gehad en gelukkig geen blindedarm. Toen moest ik door naar de gyn toe, voor een inwendige echo. omdat ze bang waren dat cyste had op mijn eierstok had. Maar gelukkig dat was het ook niet, want die waren mooi schoon. Ze zag wel bloed achter mijn baarmoeder en dacht dat daar de pijn van kon komen en dat moest binnen een paar dagen weg zijn.. Ik wel gevraagd kan dat eventueel kwaad voor een bevruchting. Toen begon ze te lachen nee hoor zei ze. Met een bigsmile. Mijn partner en ik keken elkaar zo aan van nou ja zal wel. En idd paar dagen later werd de pijn minder. Sinds gister een beetje bruin verlies gehad. En nu is nog even afwachten volgens de gyn zou ik morgen kunnen testen maar wacht denk ik nog even tot donderdag.
Maar stel dat ik eventueel zwanger ben. Dan heb ik dus behoorlijk pijnlijke innestelling gehad. Zal weer met beiden benen op de grond staan haha.

liefs shasta

haa wat apart! Het schijnt dat een gynocoloog het kan zien als er al een bevruchting heeft plaatsgevonden! Alleen zeggen ze dat niet omdat ook kan gebeuren dat het niet blijft zitten....Miss vandaar haar bigsmile!!

Maar wel erg vervelend dat je zoveel pijn hebt gehad zeg!

ik zou niet kunnen wachten met testen!!!!
Succes!

Wat spannend meid en indd wat Mascha zegt: de gyn kan dat zien (blijkbaar) dus wie weet was haar bigsmile wel terecht! En dat je wat bruin verliest kan ook van de innesteling zijn! Ik ga heel hard duimen!

Sterkte en hopelijk test je positief want het wordt hoog tijd dat er meer dames naar het 'zwanger zijn' forum gaan!

Good Luck! ******** Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan