Even update Tjerk en beentjes

Sinds vanmorgen gaat hij heel voorzichtig weer staan, maar huilt er wel zielig bij. Zolang hij ligt en zit (gaan zitten doet ook pijn) is hij vrolijk. Vraag me echt af of dit normaal is. Ik kan niks raars of anders aan zijn beentjes ontdekken en koorts heeft hij niet. Eten en drinken gaat weer prima, verkoudheid is zo goed als over.

Tjee joh wat vervelend allemaal.
En zolang last............pppffff het enige wat ik kan bedenken die in de zorg zit en ook injecteerd.....is dat ze verkeerd gespoten/geprikt hebben.
Het is een intramusculaire injectie wat betekend dat het in de spier word gespoten.
Echter wanneer ze verkeerd prikken wrs op de spier ondervind je daar echt HEEL veel hinder van.
En er is dan ook aan de buiten kant gewoon niks te zien, inwendig zit er wrs gewoon een flinke bloeduitstorting en daar heeft tie veel hinder van.
Wat kan helpen is masseren in bad en gewoon zetpil geven want het doet echt zeer!
Sucses ermee, dit is de enige logische verklaring die ik vanuit mijn oogpunt kan bedenken.

liefs louise

hoe gaat het nu met de beentjes?
gebruikt hij ze alweer gewoon?
en ben je nog lags de huisarts of iets geweest?
hoop dat je mannetje zich al weer de oude voelt

Sinds gisteren gaat hij weer als een speer hahahaha. Het heeft wel flink pijn gedaan bij hem. Vrijdag heb ik de ha te gebeld, maar hij had geen koorts dus ze kon ook niks doen. Waarschijnlijk inderdaad wat secretmom al zei. Verkeerd geprikt. Het was wel echt heel zielig.

Terug
Bovenaan