even updaten, ben er een poosje niet geweest.

Hoi hoi,

Ben er een tijdje niet helemaal bij geweest, maar heb jullie wel gevolgd hoor!
De laatste periode van de zwangerschap en de 1e weken na de geboorte waren erg heftig, vandaar.
12 augustus is onze zoon Tijs geboren, na een zwangerschap van ruim 41 weken. Omdat het erg zwaar was op mijn buik ben ik doorgestuurd naar het zkh. waar ik ook ben bevallen. Tijs was een grote baby van 9 pond. Ben alleen van de bevalling 8 kilo kwijtgeraakt, dus mijn buik was goeg gevuld.
Vandaag is hij precies 4 weekjes oud en zijn gewicht is nu 5262 gr. en hij is 56cm lang.
Nu gaat het goed, Tijs is een super vriendelijke baby en hij lacht erg veel, heerlijk! Zijn grote zus Nina is erg trots.

Hoe gaat het allemaal met jullie en met jullie baby's?

groetjes Jantien
 
Hoi hoi!

Fijn dat alles nu goed gaat!

Marly is van 16 augustus, ook in het ziekenhuis geboren omdat ik ben ingeleid met 41w1d. Na een bezorgde start (ze wilde de eerste week niet drinken) gaat het nu goed!

Zat je toevallig ook bij de zomer2006 mama's?

 
Ik ben er later bij gekomen (april 2007 geloof ik). Dean is namelijk van 5 oktober. Ik heette Mama van Dean en later Mama van Dean en Lynn. Inmiddels ben ik ook mama van Amy en Marly, hahaha.

Groetjes,
Nelly

 
Hallo Jantien,

Hier ook een grote baby... bij de geboorte (27.8) was Aaron 4850 gram. 41+1 weken , was idd een pittige bevalling maar gelukkig gaat het vanaf het eerste moment super met Aaron en mijzelf.

Ben benieuwd hoeveel hij nu(2,5 wk) weegt,straks maar s even wegen.

Wens jullie 'alles gute' ;)
 
Terug
Bovenaan