Even van de daken schreeuwen!

Heerlijk zo'n forum. Hier kun je tenminste van de daken schreeuwen dat je zwanger bent!

Wij hebben in januari dit jaar een zoontje gekregen en vandaag weer positief getest! Als alles goed mag verlopen, dan komt onze tweede begin september 2013.

We zijn weer superblij! Het valt me sowieso op dat er een aantal 2012 mama's bijzitten. Leuk!

Ja precies! Hoewel wij sowieso niet lang zullen wachten met het vertellen. Vorige keer waren we zo enthousiast dat we meteen (dus met ruim 4 weken) langs een aantal vrienden zijn gereden om het goede nieuws te vertellen. Ook onze familie wist het meteen!

Nu zal de familie het ook snel komen te weten en met oud en nieuw komt er een vriendenstel gourmetten. Daar ga ik het ook maar tegen vertellen, want ik heb geen zin om met smoesjes geen alcohol te drinken of bief te eten.

Heerlijk om het weer opnieuw mee te mogen maken!

Snap ik helemaal! Bij ons komen met oud en nieuw ook vrienden op bezoek, dus die hebben we ook al ingelicht. Anders moet ik een verklaring vinden voor de Jip en Janneke champagne haha. Op zich zou ik de borstvoeding voor ons zoontje als excuus kunnen gebruiken, maar dan zou ik nog snel door de mand vallen, want die kan ik 's morgens ook de fles geven en dus best wat drinken.
Onze ouders hebben we vandaag ook gebeld. Ik kan het ook gewoon niet voor me houden! Ben er veel te hyper over haha.

Dolenthousiast! Was heel even bang dat ze het misschien te vroeg zouden vinden. Maar mijn zus en ik schelen ook maar 18 maanden, dus wist wel dat mijn moeder zou begrijpen dat ik de kinderen graag kort op elkaar wil. Mijn zus was ook heel enthousiast gelukkig. Aan het einde van mijn vorige zwangerschap waren we nog even samen zwanger. Zij is nu aan het einde van haar zwangerschap, dus zijn weer even samen zwanger. Heel speciaal :)

Terug
Bovenaan