A
Anoniem
Guest
Hallo Allemaal!
Ik moet echt even van me af schrijven, wan ik voel me zo vrselijk rot!
Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Sarah, ik ben 22 jaar en ben sinds oktober 2005 de trotse mama van een hele mooie dochter, Alessia!
Ik ben echt superhappy met haar en ik zou heel graag een 2e kindje willen.
Niet meteen nu, maar ik wil er ook niet meer te lang mee wachten..
Het eingste probleem is mijn vriend, want hij wil er op dit moment helemaal niet over nadenken!
Het probleem is eigenlijk dat ik toendertijd gezegd heb dat het niks voor mij leek, 2 kindjes vlot achter elkaar, ik wou na de bevalling weer eventjes gewoon gaan werken, mezelf weer worden en vooral genieten van Alessia.
Eigenlijk wou ik pas een 2e als Alessia weer naar school toe zou gaan, dus als ze een jaartje of 4 zou zijn.
Maar!
Ik wist niet dat het zo snel weer zou gaan kriebelen, en ik weet nu in ieder geval wel zeker dat ik niet wil wachten totdat Alessia 4 of 5 jaar oud is!
Dit heeft er ook wel mee te maken dat ik het nu wel fijn vind, Alessia zit nog in de luiers etc dus of er nu 1 of 2 in de luiers zitten maakt dan ook niet veel uit.
( ik wil de mama`s die 2 kindjes hebben en het daarbij ook heel erg druk hebben nu niet voor het hoofd ztoten hoor)
Ik weet het gewoon even niet, het lijkt me gewoon geweldig om weer zwanger te zijn.
Liever vandaag dan morgen.
Maar ja, vriendlief wil er niks van weten, hij vindt het veel te kort op elkaar, toen ik dan opperde om het weer te proberen als Alessia 2 of 2,5 jaar is was zijn antwoord ook steevast NEE.
Hij wil er nu niet over nadenken.
Wat moet ik nou?
Misschien ben ik ook wel een beetje geobsebeerd, ik was laatst 2 dagen overtijd en zat al een gat in de lucht te springen, en toen verschenen de rode duivels alsnog
Moet ik me nu bij zijn besluit neerleggen of?
Ik vind het zo moeilijk, als ik hoor in mijn vriendenkring dat mensen weer zwanger proberen te worden, ben ik stikjaloers!!
Ik weet het dus echt niet meer, bedankt dat ik iig even mijn verhaaltje hier mocht doen!
Liefs Sarah