A
Anoniem
Guest
Dag lieve meiden,
Ik moet even mijn verhaal kwijt!
What's geburt??
Zondagavond geklust. Gister ochtend heel veel helder slijm, echt rauweitwit zeg maar.
Nou, ik dacht echt, wat is dit??? Zat gisteren op dag 18 van mijn cyclus.
Gisteravond verteld tegen mijn man en hij zei 'gooi er eens zo'n ovutest tegenaan, hebben we toch nog liggen'. Doe ik die, krijg ik een smiley!!!!
Ik moest echt gaan zitten hoor. Dit kan toch niet????
Dus voor de zekerheid nog even fijn geklust, maar het deed pijn. Dan bedoel ik pijn aan mijn baarmoeder, waar hij tegenaan komt zeg maar. Nooit gehad.
Weet iemand wat dat is? Ik heb nog steeds last van mijn onderbuik. Heel vreemd.
Gisteren even een mailtje gestuurd naar de fertiliteitsafdeling of ze mij vandaag kunnen terug bellen. Dat was dus al voor de positieve ovutest.
Ik wil echt gaan vragen of ik een echo kan krijgen om te zien of ik echt een eisprong heb gehad. Niet dat ik volgende week bij de gyn kom, medicijnen krijg om een ongi op te wekken ( lees, baarmoeder schoonmaken, hun woorden) en dat er dus iets weg
gaat wat er eigenlijk zou moeten blijven zitten!
Wat denken jullie???
Oh ik wacht echt in spanning af wat ze straks zullen zeggen!!!
Ik moet even mijn verhaal kwijt!
What's geburt??
Zondagavond geklust. Gister ochtend heel veel helder slijm, echt rauweitwit zeg maar.
Nou, ik dacht echt, wat is dit??? Zat gisteren op dag 18 van mijn cyclus.
Gisteravond verteld tegen mijn man en hij zei 'gooi er eens zo'n ovutest tegenaan, hebben we toch nog liggen'. Doe ik die, krijg ik een smiley!!!!
Ik moest echt gaan zitten hoor. Dit kan toch niet????
Dus voor de zekerheid nog even fijn geklust, maar het deed pijn. Dan bedoel ik pijn aan mijn baarmoeder, waar hij tegenaan komt zeg maar. Nooit gehad.
Weet iemand wat dat is? Ik heb nog steeds last van mijn onderbuik. Heel vreemd.
Gisteren even een mailtje gestuurd naar de fertiliteitsafdeling of ze mij vandaag kunnen terug bellen. Dat was dus al voor de positieve ovutest.
Ik wil echt gaan vragen of ik een echo kan krijgen om te zien of ik echt een eisprong heb gehad. Niet dat ik volgende week bij de gyn kom, medicijnen krijg om een ongi op te wekken ( lees, baarmoeder schoonmaken, hun woorden) en dat er dus iets weg
gaat wat er eigenlijk zou moeten blijven zitten!
Wat denken jullie???
Oh ik wacht echt in spanning af wat ze straks zullen zeggen!!!