<p>Ik zit er echt volledig doorheen. Mijn relatie gaat ontzettend slecht. Ik zal van t begin beginnen. Ik en mijn vriend kenden elkaar pas 6 maanden toen ik zwanger bleek te zijn. Ik heb besloten het te houden en heb nu een dochter van 15 weken. Ik bn op me 20e moeder geworden. Ik heb geen opleiding, geen baan en krijg nu ww uitkering. Dit is een kleine 400€ per maand. Ik woon bij me ma en heb voorlopig 0 kans op een woning en heb geen recht op urgentie. Ik zit in mijn kleine kamertje met een baby die op dit moment ontzettend veel huilt omdat ze denk ik gewoon gek word van de jeuk ze heeft eczeem. Ondertussen is mijn vriend er bijna nooit. Hij slaapt hier misschien 3x per week en komt pas savonds en vertrekt sochtends. Als hij er is doe ik alsnog alles. We hebben veel irritatie en eigenlijk ben ik gewoon een beetje klaar met hem. Ik voel me ontzettend in de steek gelaten door mijn vriendinnen want ik zie ze eigenlijk bijna nooit. 1 vriendin heeft me zelfs volledig laten vallen. Ik verveel me dood want ik zit dus ook veel thuis in me eentje met me dochter. Ik zit de godganze dag maar te schoonmaken en op dit forum te lezen en dat komt ook echt me strot uit. Ik voel me gestrest verdrietig en alleen. Mijn vriend drinkt veel en gaat veel op stap met ze vrienden. Ik heb gewoon niks aan hem. Als hij dan hier is heeft ie veel kritiek op wat ik doe en weet hij het allemaal beter. Dat maakt me zo tering kwaad en als ik dit uit krijgen we heel erg ruzie. Dit wil ik niet meer waar onze dochter bij is dus hou ik me heel erg in. Soms hebben we het leuk samen maar eigenlijk moet ik gewoon echt bij hem weg. Maar ik ben bang dat hij dan helemaal niet meer komt en wil niet dat mijn dochter opgroeid zonder vader. Hij weet niet eens hoe hij dr fles moet maken ! Ik had een afspraak om een spiraal te plaatsen hij was die dag toevallig hier dus ik dacht dan kan hij mooi bij onze dochter blijven terweil ik naae de huisarts ga. Nou mooi niet want meneer heeft zogenaamd een afspraak en als ik vraag wat voor afspraak krijg ik een botte ‘gewoon een afspraak’ toegesnauwd. Dus moet me moeder dan oppassen. Hij is nog maar 1x alleen geweest met haar en toen werd ik steeds gebeld of ik kon opschieten. Toen ik laatst zij wil je ff dr luier verschonen zegt hij ik heb het net ook al gedaan. Pff hij vind blijkbaar dat hij veel doet?? nou mensen ik had het niet meer en flipte compleet. Elke keer als ik op t punt sta om weg te gaan smeekt hij me bijna om niet te gaan en dan geef ik toch toe. Dan gaat het 2 dagen goed hooguit en dan breekt de hel weer los. Laatst was ik met onze dochter bij hem en zijn moeder en zat hij alleen maar te gamen. Geeft amper aandacht aan ze kind toen bn ik de volgende dag weg gegaan ik zou eigenlijk 2 nachten blijven werd hij boos ik zeg je bent toch alleeb maar aan het gamen dus wtf doe ik hier eigenlijk?? En ben toen vertrokken. Ik weet dat ik echt weg moet bij hem maar ergens wil ik het gewoon niet. Ik heb zooo de hoop dat het toch goed komt omdat ik dat zo graag wil. Maar ondertussen veranderd er niets. Of ik nou poeslief doe of schreeuw als een leeuwin het maakt geen drol uit. Ik bn er echt kapot van omdat ik wel van hem hou. Ik voel me echt alleen omdat iedereen me eigenlijk skipt. Me vriendinnen hebben allemaal nog hun oude leventje en gaan lekker uit en studeren of werken fulltime. Ik krijg geen bericht van hey hoe gaat het de laatste keer dat ik me vriendin sprak is alweer dik een maand geleden. Begrijp me niet verkeerd ik heb geen spijt van mijn keus. Ik hou zielsveel van mijn kind maar al deze dingen maken mij ontzettend verdrietig. </p><p>Sorry voor dit enorm lange bericht maar ik moet t echt even kwijt. </p>