Even van me afschrijven. 2 jaar bezig net HSG gehad.

<p>Lieve dames, na heel vaak het forum te hebben bezocht, besluit ik toch om zelf even van me af te schrijven. Ik en mijn partner zijn al dik 2 jaar bezig met zwanger worden. Huisarts geweest, gynaecoloog geweest, onderzocht maar niets gevonden. Ook niet bij mijn vriend. Ik heb een super regelmatige cyclus en een hele voelbare eisprong iedere maand weer. Zo frustrerend dat het nog niet wil lukken. Ik heb 3 weken geleden een HSG onderzoek gehad en beide eileiders waren doorgankelijk en nu mag ik over 3 maanden voor IUI. Fijn dat er een beetje perspectief is en we een traject in gaan. Allemaal heel mooi dat het kan. Alleen heel dat zwanger willen worden geeft enorm veel stress. Ik ben er zo erg mee bezig.. Iedere maand weer die teleurstelling. Ik vind het moeilijk om positief te blijven omdat ik toch iedere keer weer ongesteld word. Ik kan er bijna de klok op gelijk zetten dat zelfs testen niet eens zin heeft. <br />Nu ben ik 2 dagen overtijd. Dit gebeurd nooit ! ik voel al dagen de drang om ongesteld te worden, maar hij is er nog niet. Toch durf ik geen test te doen.. meer omdat ik dan toch denk dat het niet zo zal zijn. Ik bedenk dan allerlei andere dingen waardoor  mijn menstruatie uitblijft. Door het HSG onderzoek ? door stress ? of ben ik dan toch echt zwanger ? heb besloten om dus nog niet te testen en te wachten tot ik ongesteld word. Ik vind het zo moeilijk om het voor me te zien dat het misschien wel zo is. Wilde het even van me afschrijven.. er zullen waarschijnlijk veel in hetzelfde schuitje zitten. Dat zorgt ervoor dat ik me hierin niet alleen voel.<br />Ik hoop hoop hoop voor iedereen hier op een snelle en spoedige zwangerschap (en voor mezelf ook) <br /><br />Liefs, Jessica.</p>
 
O, wat super spannend!! Wat hoop ik voor je dat je ongesteldheid uitblijft en je snel een positieve test voor je hebt liggen. Als ik je verhaal zo lees, zou het toch eens moeten lukken... Wauw, 2 jaar, dat is inderdaad lang en dat zijn veel teleurstellingen als je al die maanden bij elkaar optelt. Fijn dat er niets 'mis is' bij jullie, aan de andere kant ook frustrerend, want wat is dan de oorzaak? Maar hopelijk kan je die gedachte laten gaan en heb je snel een positieve test.
Ik herken je gevoel van niet testen wel hoor! Bij mijn eerste kon ik het ook niet geloven en heb ik getest toen ik een week overtijd was, terwijl ik altijd regelmatig ongesteld was.
Dikke knuffel voor jou, in deze spannende periode! 
 
Bij ons heeft het ook 2 jaar geduurd. Uiteindelijk op de dag van de eerste fysieke afspraak bij de fertiliteitskliniek een positieve zwangerschapstest in handen gehad. Hoop voor jou dat het nu snel gebeurt, succes ?
 
Herkenbaar.. het is een pittige periode. Veel teleurstellingen en weer door moeten. Niet de hoop opgeven. Mijn verhaal lees ik hier terug. wij zijn 7 jaar bezig geweest en hiervan 4 jaar fertiliteit poli. Veel miskramen, iui pogingen en bij 2e ivf is ons zoontje blijven plakken. Ik werd mentaal helemaal gek, al die zwangeren om je heen. Het voelt allemaal zo oneerlijk. Het verdriet mag er zijn, maar probeer de dag erna jezelf bij elkaar te rapen en te kijken naar wat je wel hebt. Dit heeft mij uiteindelijk iets geholpen om niet helemaal te verdrinken in het zwanger worden. Want je hele leven draait hier om natuurlijk. Het testen.. je moet doen wat je rust geeft. Ja je kunt het niet doen omdat je bang bent en jezelf gek maken, maar je kunt ook denken.. een negatieve test kan nog positief worden zolang je niet ongesteld word. Wachten duurt zo lang. Poeh slopend. Bij mij voelde het ook dat ik ongesteld ging worden maar het bleven oplopende testen en geen menstruatie. Ik duim voor je mee! Sterkte in deze heftige periode.
 
Gisteren na 4 dagen overtijd te zijn toch een test gedaan met de Clearblue digital. Ik durfde niet te kijken maar hij bleek POSITIEF !!! ik kan het niet geloven. Ik heb zo hard gehuild. Na 2 jaar is het dan eindelijk gelukt. Ik vind het zo spannend maar ben zo ontzettend blij !!!
Bedankt nogmaals voor jullie lieve woorden
 
Yeah!! Zo blij voor je! Laat het lekker op je inwerken en geniet van deze bijzondere periode. Het is je heel erg gegund! 
 
Terug
Bovenaan