Even van me afschrijven 39+4

<p>Momenteel ben ik 39+4 en begin ik het</p><p>langzaam moe te worden. Ik ben dan ook lichamelijk moe. De enigste houding waarbij ik me nog prettig voel is de linkerzijde. Maar om de hele dag te liggen wordt je ook niet vrolijker van. Ik merk dat ik steeds emotioneler wordt al weet ik niet waarom, vermoedelijk het afhankelijk zijn van anderen en het wachten tot de baby zich meld. </p><p> </p><p>Aanstaande maandag moet ik terug naar de verloskundige en dinsdag is de uitgerekende datum. </p><p>Zijn er meer toekomstige mama’s die het op het einde ook zo ervaren. En wat doen jullie om je erdoorheen te slepen.</p><p> Op netflix heb ik tot nu iedere serie onderhand wel gezien. En ik durf natuurlijk ook niet meer zo heel ver weg te gaan.....</p>

Hoi! Je bent er bijna!! Ik had er de laatste weken ook tabak van, het is ook zo zwaar! Troost je met de gedachte dat je baby het fijn heeft in je buik. Probeer je te focussen op de bevalling, het kan echt elk moment komen.
Ik heb bij mijn 2e zwangerschap een vroeggeboorte gehad en het kwelde mij achteraf enorm dat mijn zoontje niet iets langer wilde blijven zitten, elke dag in je buik is mooi meegenomen..!! 
Mijn laatste bevalling, nu zo’n 3 mnd geleden, begon spontaan in de 39ste week dus wie weet is het bij jou ook opeens begonnen. Voel je al iets? 

Wat spannend! Het niet kunnen slapen is een veelvoorkomend probleem in de laatste fase. Ik kon ook alleen maar op m’n linkerzij, deed een kussen tussen m’n benen en omdat m’n dochter best lang was en ik klein, drukte ze ook tegen mijn maag aan waardoor ik veel zuuroprispingen kreeg..
Wat ook heel fijn was een fleece deken over m’n rug strak omwikkelen, ik sliep er wel beter door maar ik was dan ook zwanger in de winter.. 
Succes met de laatste loodjes en hou vol!! 

Hier ook nu 39 weken en ben er wel klaar mee. Mn zoontje bleef gewoon zitten die is met 41 weken gehaald. Ik hoop echt dat dit kindje zich snel aandiend. Hoop ook voor jou dat je snel je kindje mag verwelkomen. Ik troost me een beetje met de gedachte dat ik nu nog heel even wat nachtjes kan doorslapen :)

Ik ben ook 39 weken en ben er ook klaar mee... ben doodmoe en kan niet meer lang lopen zonder pijn te krijgen. Mijn liezen zijn enorm gevoelig en ben misselijk en heb zuur en slaap slecht.. zorgen voor mijn dochtertje van 2 vind ik enorm zwaar.. gelukkig helpt mijn man mij veel. Ik tel de dagen af... en hoop dat de bevalling zsm aandient.. dinsdag afspraak bij VK en wil dan vragen of ze me kunnen strippen..

Het is alsof ik mijn eigen verhaal lees, LittlegirlApril.. Alleen verwacht ik een Little boy ;-) Ik ben op dezelfde dag als jij uitgerekend, ook de 16e aankomende dinsdag en ik hoop iedere dag dat hij zich aandient.. Ik herken helemaal wat je zegt dat je steeds emotioneler wordt en ook gefrustreerd over het feit dat je je geen houding meer kan vinden. Ik heb een gekneusde rib omdat hij er steeds met zijn billen tegenaan ligt. Voelt als een brandwond onder mijn borst.
Het is ook allemaal zo spannend dat het ieder moment kan gebeuren. Ik heb al sinds een week last van voorweeën wat het ook niet makkelijker maakt om geduldig te wachten. Ben al een paar keer naar bed gegaan met het idee dat het die nacht wel zou gaan doorzetten en dan werd ik heel teleurgesteld wakker als de voorweeën weer waren gestopt. Dus ik herken het helemaal wat je schrijft en weet dat je dus niet de enige bent die dit ervaart.
Ik hoop dat onze kindjes toch gauw aanstalten maken om te komen, het is nu mooi genoeg geweest ;-) Zoals iemand anders hier ook al zei ben ik wel dankbaar dat hij zo lang is blijven zitten en zich blijkbaar goed voelt. Maar nu mag hij gaan ervaren dat het daar buiten en in onze armen ook wel heel fijn is. 
Ga je de verloskundige maandag vragen om te strippen? Ik wil dat vrijdag wel vragen als ik weer controle heb. Dan ben ik toch over de 4 weken.. Het heeft niet altijd effect maar wie weet.. 

Terug
Bovenaan