even van me afschrijven

<p>Wat is onzekerheid toch verschrikkelijk moeilijk soms</p><p>op 13-01 teste ik op 1 test positief was een vaag lijntje te zien</p><p>later dacht ik test nog een keer want wou graag een donkere lijn zien maar nee er was niks meer te zien, gister weer negatief je zou dan denken dat het een vroege mk is maar tot nu toe nog niks te vinden of te merken van een eventuele bloeding</p><p>zaterdag of zondag mocht het zelf weten moet ik weer testen en die uitslag doorbellen naar de huisarts, vanuit daar gaan ze kijken of er anders een bloedtest nodig is of dat het volgens hun een valse positief is geweest, wat ergens raar is want er word alleen gemeten als er HCG in je urine zit. </p><p>ergens hoop je nu wel dat er een bevestiging gaat komen </p><p> </p><p>wie heeft dit ook wel is meegemaakt </p>
 
Ik heb ook eenmaal gehad dat ik een licht positieve test had, daarna nogmaals getest maar negatief. Bij mij was het echt een vals positieve test helaas! 
Hopelijk bij jou niet! Vervelend dat je zolang in onzekerheid zit! 
 
Wat een gek gedoe gister bakte mijn vriend ui nou ik had het niet meer vond het zo onwijs smerig ruiken ging zowat over me nek 
Dat is al raar dus hoe eigenwijs ik ook Was vanmiddag toch een testje gewaagd en deze was super licht positief weer heb de huisarts net gebeld en waarschijnlijk mag ik toch eerder een bloedtest laten doen ze vonden dit toch ook wel opmerkelijk nu 5 dagen overtijd
 
Ik hoop dat je vandaag nog mocht gaan? Ik ben toen rond 13.30 uur laten bloedprikken in het ziekenhuis, en 16.00 uur kreeg ik het verlossende telefoontje! Zou fijn zijn als je ook duidelijkheid krijgt voor het weekend :) 
 
Terug
Bovenaan