Even van me afschrijven

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen. Ik heb voor drie weken terug een bloeding gehad ik was toen 13w3d zwanger. Ik heb die zondagavond gelijk de vk gebeld en kon meteen komen. Alles was goed met het kindje dus het was zeker een opluchting.Dinsdag moest ik  terug op controle en toen weer een echo gehad en alles was nog goed.  Maar ik heb nu steeds dat ik nog oud bloed verlies heb. he b de vk gebeld en die zei van we hebben  het laatst gezien dat alles goed was dus maak je er maar niet te druk over. Nu probeer ik me ook niet te ongerust te maken  maar   er zijn momenten bij dat het toch iets moeilijker is zeker op die dagen dat ik er meer last van heb. Ik moet pas 22 april terug voor de volgende controle dus dat duurt ook nog even.

Groetjes Cindy mv Sem 13-07-2006 en 16w2d zwanger  

Hoi Cindy.
Ik kan mij voorstellen dat het absoluut niet thuis is om bloedverlies te hebben. Ik heb het zelf ook meegemaakt. De eerste zw.schap constant, maar die eindigde dan ook in een miskraam met 9 wkn. De tweede zw.schap had ik het ook, maar minder en die resulteerde in een prachtige dochter. Nu inmiddels 21 weken zwanger van nr. 2 en wederom last van bloedverlies.
Kennelijk hoort het bij mij, maar ik voelde mij pas echt gerust toen ik het kindje voelde. En die is nu lekker beweegelijk.

Houdt moed, waarschijnlijk heb je last van overgevoelige adertjes of eventueel aambeien of iets dergelijks. En mocht je het echt niet vertrouwen, dan bel je toch de verl.k. Ik kon dan zo terecht om even het hartje te luisteren, als het bloedde aanhield. Dat was dan weer niet geval, maar wel een geruststelling dat ze mij serieus namen.

Succes met genieten van deze zwangerschap!

Groetjes Mamajo.

Terug
Bovenaan