even van me afschrijven

Hai,

Ik zit even in een mega dip!

Krijg net een mailtje van een collega dat ze zwanger is, ik was er al beetje op voorbereid omdat ze al een week overtijd was maar het komt toch hard aan. Ze was ook al wat langer bezig maar zat nog niet in de medische molen dus ben natuurlijk blij voor haar. Heb zin om een potje te janken maar dat kan niet omdat ik op mijn werk zit dus daarom schrijf ik het maar van me af.

Ik ben nu ongesteld en wij hebben 9 april een gesprek omdat we waarschijnlijk het IVF traject ingaan.

Het is niet eerlijk, mijn collega zwanger (waar ik dus elke dag mee geconfronteerd ga worden) en mijn beste vriendin is nu 24 weken zwanger van haar tweede.

Vind het even niet leuk meer!

Veel liefs
Nataly

hoi meid!

Ik kan me echt goed voorstellen dat je nu in een mega dip zit.
Natuurlijk ben je blij voor al die zwangere, maar je gunt het jezelf nog altijd het meest!
Daar is niets vreemds aan, en ik denk dat de meeste van ons dat wel hebben.

Ik wil je iig alvast heel veel succes wensen met jullie gesprek over het IVF traject!
Hopen dat er gauw ook voor jouw een wondertje op komst is.

Liefs Nicole

Hai Nataly

Weet heel goed hoe je je voelt meid, het doet zo'n pijn. Ook al weet je van te voren dat het eraan zit te komen, het slaat toch in als een bom. Heb onlangs zelf ook in die situatie gezeten, heb me een week depri gevoelt.

Wat ik mezelf altijd voorhoud is dat ik ook ooit mag genieten van een wonder in mijn buik en dan is de wereld omgedraaid. Dat ben ik degene die er van mag genieten en zijn er ook vast mensen die met mij willen ruilen.
Tot die tijd geniet ik er gewoon van dat ik lekker over baby's mag praten zonder dat ik de lasten/kwaaltjes nog heb!

Maargoed, daar help ik je nu natuurlijk niet mee. Ik hoop dat jij jouw moment ook gaat krijgen. Tot die tijd, heel veel succes en strerkte!

Hoi meid, ik begrijp wat je bedoeld want ik heb dat gevoel ook steeds als er weer eens iemand in onze omgeving zwanger is. Ook al kan ik voor die persoon ontzettend blij zijn, vanbinnen doet het toch erg pijn maar dat zal ik niet laten merken maar eenmaal thuis ga ik ook een potje janken.

Ik hoop dat onze tijd ook snel komt en dat wij dan trots en blij over onze zwangerschap mogen vertellen. Sterkte!

Liefs, Amber

Lieve Amber,

Jij hebt het ergste meegemaakt wat ik me kan voorstellen. Na lange tijd zwanger zijn en dan een miskraam krijgen.

Net zoals jij mij steunt wil ik jou een dikke knuffel geven en je heel veel sterkte wensen.

Veel liefs
Nataly

Terug
Bovenaan