Gisteren hebben we de hoge en lage kast voor de baby kamer in elkaar gezet... dus was helemaal blij, vanmorgen fanatiek met de commode begonnen en ging erg lekker moet ik zeggen... Dacht nog een klein uur en dan is mn liefje weer thuis van et werk en kan ik heel trots laten zien dat ik helemaal alleen de commode in elkaar heb gezet... stel de deurtjes af... was best wel even prutsen en vloeken omdat het niet zo simpel ging als de rest, maar tis gelukt... Dus lade dr in... Grrr hoe kan dat nou hij loopt tegen de boven kant aan... pff naja misschien nog ff een schroefje strakker aandraaien ofzo... Dacht plank dr in en dan doen we de lade samen nog ff... Past de plank niet! AAAHHHRRGGGG Blijkt dat ik die eerst had moeten doen dan pas bovenblad en dan pas de deurtjes... KAN WEL JANKEN!!! pfff leuke hormonen zo is het jantje lacht en zo jantje huilt... Bah wat een teleurstelling ben dus maar even naar beneden gevlucht om adem te happen...
Toen vriendlief thuis kwam hebben we samen geprobeerd om de commode alsnog goed te krijgen, maar helaas... Er zit een fout in en daarom wil de la niet dicht....
Ik kreeg me toch een huilbui. Bah!
Vriendlief wilde me weer opvrolijken en zei nou dan zetten we in elk geval het bedje nog even in elkaar en dan morgen maar bellen met de winkel dat ze een andere komen brengen...
Bedje uit de doos... Kleurverschil! Ik dacht dat ik gek werd...
Naja toch maar in elkaar gezet want dan lijkt het net even anders op het kamertje en daarbij zit het kleurverschil toch aan de onderkant dus dacht dan valt het toch niet zo erg op.
Kijk ik nog eens goed... Heel stuk van de bovenste rand beschadigd Nou raap mij maar bij elkaar... Denk je een kwaliteits kamertje te kopen!!!
Dus morgen gaan we heeeeel erg boos bellen naar de winkel! Ben zo kwaad en teleurgesteld... Was zo blij dat de kasten gisteren in elkaar stonden en dat we vandaag dan de andere meubeltjes af konden krijgen.... Mijn hele avond verpest...
Toen vriendlief thuis kwam hebben we samen geprobeerd om de commode alsnog goed te krijgen, maar helaas... Er zit een fout in en daarom wil de la niet dicht....
Ik kreeg me toch een huilbui. Bah!
Vriendlief wilde me weer opvrolijken en zei nou dan zetten we in elk geval het bedje nog even in elkaar en dan morgen maar bellen met de winkel dat ze een andere komen brengen...
Bedje uit de doos... Kleurverschil! Ik dacht dat ik gek werd...
Naja toch maar in elkaar gezet want dan lijkt het net even anders op het kamertje en daarbij zit het kleurverschil toch aan de onderkant dus dacht dan valt het toch niet zo erg op.
Kijk ik nog eens goed... Heel stuk van de bovenste rand beschadigd Nou raap mij maar bij elkaar... Denk je een kwaliteits kamertje te kopen!!!
Dus morgen gaan we heeeeel erg boos bellen naar de winkel! Ben zo kwaad en teleurgesteld... Was zo blij dat de kasten gisteren in elkaar stonden en dat we vandaag dan de andere meubeltjes af konden krijgen.... Mijn hele avond verpest...