Even van mij afschrijven EUG

Helaas houd het zwanger zijn op. Zo in de wolken na een positieve test 2 weken geleden. CB test gaf aan 2-3 weken, maar was wel nog in die tijd ongesteld geworden. Wel had ik al 2 weken krampen in mijn buik (dacht dat het mijn darmen waren).<br />VK gebeld maar die zeiden dat het normaal was en ze hadden geen tijd voor een echo, harde bikkel dat ik ben nog 1 week ben buikpijn rondgelopen.<br />Gisteravond na het eten erg veel stekende pijn het was niet meer uit te houden en lag ook krampachtig en te janken op mijn bed. Na flink naar de wc te zijn gegaan hield de pijn gelukkig ook weer even op. Wel nog steeds pijn maar met spastische darmen was ik wel wat gewend.<br />Vanochtend begon het weer met heftige krampen. HAP en mocht gelijk erheen komen. Hgc waarde was 2650 dus blijkbaar al rond de 7-8 weken. Er was alleen niks te zien in mijn baarmoeder.<br />Dus je raad het al met veel verdriet en pijn mocht gelijk onder het mes. ( 1 eierstok is verwijderd) ben blij dat mijn baarmoeder en de andere eierstok er goed uitzagen.Teleurgesteld dat het mis is gegaan, maar oh zo blij dat ik van deze helse pijn af ben.<br />Hoop dat het in de toekomst ons gegunt is om een wondertje op deze wereld te zetten.Dames bedankt voor het lezen<br />
 
Wat een heftig en verdrietig verhaal. Ik wens je heel veel sterkte.
Hopelijk knap je snel op en mag je in de toekomst weer zwanger worden.
 
Heel veel sterkte Samdg! Hier verliep mijn EUG wat anders (spontaan afgebroken, maar later alsnog eileiderverwijdering nodig gehad omdat die zo ver beschadigd was dat mijn vruchtbaarheid in de weg zat en pijnklachten veroorzaakte). Daarna ben ik gelukkig vrij snel zwanger geraakt van mijn zoontje, en ik gun jou van harte dat je ook snel na je herstel weer in verwachting mag raken van een kindje dat wel de juiste plek weet te vinden.
Ik heb overigens na mijn EUG (hier op het forum ook vaak bbz=BuitenBaarmoederlijke Zwangerschap genoemd) telkens eerder mogen komen voor echos om in elk geval een nieuwe EUG uit te sluiten, zo rond de 6 weken. Ik zou daar ook zeker om vragen bij de verloskundige als je nogmaals zwanger wordt, want die geruststellen kan je hard nodig hebben. ;)
 
Bedankt voor uw bericht.
Gelukkig is alles goed gekomen bij u.
Over 4 weken controle en moest 1 ongesteldheid afwachten en dan willen we er wel veel voor gaan. Gynaecoloog zei al gelijk tegen mij dat we dan strak onder behandeling staan bij een eventuele volgende zwangerschap
 
Terug
Bovenaan