Helaas houd het zwanger zijn op. Zo in de wolken na een positieve test 2 weken geleden. CB test gaf aan 2-3 weken, maar was wel nog in die tijd ongesteld geworden. Wel had ik al 2 weken krampen in mijn buik (dacht dat het mijn darmen waren).<br />VK gebeld maar die zeiden dat het normaal was en ze hadden geen tijd voor een echo, harde bikkel dat ik ben nog 1 week ben buikpijn rondgelopen.<br />Gisteravond na het eten erg veel stekende pijn het was niet meer uit te houden en lag ook krampachtig en te janken op mijn bed. Na flink naar de wc te zijn gegaan hield de pijn gelukkig ook weer even op. Wel nog steeds pijn maar met spastische darmen was ik wel wat gewend.<br />Vanochtend begon het weer met heftige krampen. HAP en mocht gelijk erheen komen. Hgc waarde was 2650 dus blijkbaar al rond de 7-8 weken. Er was alleen niks te zien in mijn baarmoeder.<br />Dus je raad het al met veel verdriet en pijn mocht gelijk onder het mes. ( 1 eierstok is verwijderd) ben blij dat mijn baarmoeder en de andere eierstok er goed uitzagen.Teleurgesteld dat het mis is gegaan, maar oh zo blij dat ik van deze helse pijn af ben.<br />Hoop dat het in de toekomst ons gegunt is om een wondertje op deze wereld te zetten.Dames bedankt voor het lezen<br />