even van mij afschrijven!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik moet even het een en ander kwijt.Moet zometeen naar het ziekenhuis voor en echo voor de 4de iui. Dit alles is geen probleem.

Ik heb mij vanmorgen ziek gemeld, omdat ik te veel aan mijn hoofd heb. Mijn tante is vorige week overleden en die hebben wij dinsdag gecremeerd. Mijn moeder is 9 jar geleden overleden en die zou gister 50 jaar geworden zijn. Daar bovenop komt dat ik gister te horen kreeg dat mijn oma op sterven lig en dat dat nog een kwestie is van uren. Nu is zijn 89 jaar en heeft een mooi leven gehad, maar daarom ben jer er niet minder verdrietig om. Ik heb dit alles aangegeven op het werk, dat mijn emmertje vol aan het lopen is en dat ik graag wat rust wil. Toen heb ik mijn chef even op een andere manier leren kennen. Ik mocht niet naar huis en moest wachten op de grote baas. We zouden afspraken gaan maken. Het plan was al om een vakantiedag op te nemen en vandaag was ik vrij, dan kon ik wel even uitrusten en kon ik het weekend weer gaan werken. Snappen die mensen het nu echt niet!! Ik heb twee jaar geleden een half jaar thuis gezeten, omdat toen alles omhoog kwam van het overlijden van mijn moeder, ze hebben mij toen meegemaakt. Ze weten ook dat ik nu kan aangeven als het niet goed gaat, maar volgens mij hebben ze daar nu maling aan!!!

Ik heb vervolgens mijn huisarts gebeld en daar ben ik net geweest. Hij heeft gezegd dat ik even rust moet nemen, een week misschien twee. Het is niet niks 2 overlijdens in 1 week! Dat is niet goed voor je lichaam en dat zou mijn baas toch ook moeten weten. Om een lang verhaal kort te maken, heb ik mij net ziek gemeld en moet ik 12 juni naar de arboarts. Mijn baas was er niet blij mee, maar ik moet nu toch echt voor mij zelf kiezen. Ook had mijn baas liever had dat ik vakantieuren op zou nemen. Tja nu kost het geld om ziek te zijn en anders kost het mij geld of dagen. Ik snap niet waar de tijd van 2 a 3 geleden gebleven is, is het nu allemaal zo'n harde wereld, zonder begrip?

Naja ik ga zo naar het ziekenhuis en hoop dat daar was goeds uit komt, misschien moet ik daar ook wel even mee stoppen, maar dat vind ik een hele moeilijke keuze.

Sorry dat ik jullie heb opgezadeld met mijn verhaal, maar ik  moest het even kwijt. Hier kan je gewoon in het wilde weg gaan schrijven, en is niemand die je onderbreekt.
Meiden een fijn weekend en geniet van de pinksterdagen.

Dikke kus,

Roelien

Lieve Roeltje,

Wat een verhaal meis, ik kan me je zo goed voorstellen. Wat een onbegrip op je werk, dit is echt niet normaal. Sterfgevallen zijn zo ingrijpend, dat kan je niet in de koude kleren gaan zitten. Heb zelf mijn ouders verloren en weet waar je het over hebt. En of er nou 2, 3 of 20 jaren tussen zitten het doet je zoveel pijn. Probeer lekker je rust te pakken hoe ontzettend moeilijk dat ook is, en ik wil je heel veel sterkte toewensen. En natuurlijk heel veel succes met de IUI.
Mocht je je ei kwijt willen, we staan hier voor je klaar.

Liefs Suusje

Terug
Bovenaan