Even van mij afschrijven.

Hallo allemaal,

Ik ben sinds vandaag begonnen met het forum. Ik ben nu 16 weken en 2 dagen zwanger van ons tweede kindje. En eindelijk durf ik nu pas te genieten.
We hebben 19 Aug een nekplooimeting gehad en daaruit kwam dat we 1 op de 5 kans hadden op een kindje met een afwijking. Dus heel erg schrikken voor ons. Ook namelijk dat we niet is het risico groep vallen. Mijn man en ik zijn alle twee 29 jaar.
Daarna hebben we toch besloten om een vlokkentest te gaan doen om eigenlijk te weten waar we aan toe waren. Dinsdag 24 Aug hadden we de vlokkentest en de test zelf viel reuze mee. Maar het wachten op de uitslag maakt je zo onzeker. We hebben veel gehuild samen. Op 3 Sept jaja op mijn man zijn verjaardag kregen wij het verlossende brief. Dat we in verwachting zijn van een gezonde zoon. Ons geluk kan niet meer op. Zo zielsblij. Mooiere kado heeft mijn man niet gekregen op zijn verjaardag.
Afgelopen vrijdag hebben we weer een echo gehad in het ziekenhuis. En alles zag er goed uit. Ik kon wel weer huilen. Alle spanning valt dan van je af, ook omdat je ziet dat de vlokkentest goed is gegaan. Je hebt toch een iets grotere kans op een miskraam.
Nu we dit allemaal achter de rug hebben kunnen we eindelijk echt gaan genieten.
Oh wat zijn wij blij en gelukkig.

Hoi IlonaM,

Van harte gefeliciteerd!!!! Beter nieuws dan dat kun je inderdaad niet krijgen en vooral niet op een verjaardag!! Weet precies hoe je je voelt. Heb bij de eerste een vruchtwaterpunctie gehad. Na de goede uitslag ben je wel zo ontzettend gelukkig!! Wat heb ik toen gehuild zeg... En nu kun je dan pas echt lekker gaan genieten... En nog wel van een zoontje!! Geweldig!!

Ik zou zegge: geniet.... en haal vooral je 'verloren' weken in!!!

Groetjes Miranda

gefeliciteerd!! heftig verhaal hoor wij hebben een zoon met een hazelip en over 3 weken krijg ik een uitgebreide echo in het umcg. ze gaan dan ook kijken of dit kindje het ook heeft best spannend!! het is niet erg maar ja.

Nou lekker genieten nu!
liefs

pfff wat een verhaal zeg...
Kan me wel voorstellen dat je vreselijk is de rats heb gezeten.

Hopelijk gaat 't genieten nu lukken en verdwijnen de eerste weken een beetje op de achtergrond..

Bedankt voor de reacties. We zijn 27 Feb uitgerekend.
Gertruda lijkt mij ook wel spannend hoor. Een hazelip is dan niet zo erg. Maar je hoopt toch van niet.
11 oktober hebben wij de 20 weken echo en dan word ook alles nog uitgebreid gecontroleerd. Dat is dan wel weer een fijn gevoel.
En wij moeten nu in het ziekenhuis voor controle blijven. Maar dat vinden wij niet zo erg, omdat we toch moeten bevallen in het ziekenhuis. Want ons eerste kindje is via een keizersnede te wereld gekomen.
Wij zijn nu wel volop aan het genieten. En kijken nu pas ook naar geboortekaartjes, inrichting kamertje en natuurlijk een naam.
Maar een jongensnaam vinden wij heel moeilijk en natuurlijk krijgen wij een zoon.
Dus tips zijn van harte welkom. Het moet wel bij Timo passen.

Terug
Bovenaan